Huffmei. Det er ikke noe ålreitHvor langt er du på vei nå? Håper det går over snart.
Joa, det går på et vis![]()
Nei, men så verdt det[emoji6] er 14+6 så må vel gi seg snart[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffmei. Det er ikke noe ålreitHvor langt er du på vei nå? Håper det går over snart.
Joa, det går på et vis![]()
Så veldig. Fikk ikke sove. Lå på sofaen til klokka 02. Så kom mannen ned på do. Og så meg. Så han tilbydde seg å bytte da. Så da sov han på sofaen og jeg gikk opp. Han sovna før han traff sofaen og jeg lå våken til 3 tiden. Når jeg endelig duppa litt, kom minste inn og la seg med meg. Og hu ligger så veldig urolig.... Så våkna ofte med hu lå oppå meg plutselig. Så ja. Veldig dårlig natt. Hodepinen dundra og dundrer. Skjelver en del. Så må rette opp det jeg skriver også hele tiden [emoji23]Æsj da[emoji20] dårlig natt?
Ha en flott dag dere også [emoji8]Ha en flott dag både skolejenter og mamma[emoji2]
Spørs når se begynner ja. Men det igjen har vel med når posten er sortert, jeg har truffet en rekke med postbiler som kommer fra sentralen sånn... Jeg tror rundt ti. Da har de nok kjørt derfra 930 kanskje?Spørs når de begynner det.
Her begynner de 0745 vet jeg. Mens i byen starter de 07. På ene øya her begynner de 11. Så det spørs jo hvordan man ser det.
To dager er lite ja. Er gjerne ikke slik overalt da. Men her ble det slik i slutten av min karriere der gitt![]()
Noe sånt jaSpørs når se begynner ja. Men det igjen har vel med når posten er sortert, jeg har truffet en rekke med postbiler som kommer fra sentralen sånn... Jeg tror rundt ti. Da har de nok kjørt derfra 930 kanskje?
Postsentralen dekker et enormt område så det er store kvanta post som skal sorteres. Og deretter pakkes i bilene som så kjører ut til oss med det. Klart det tar tidNoe sånt ja![]()
Er så mange plasser som blir slått sammen også. Og dermed øker jo mengden på det meste.
Ja, hun koser seg [emoji171] Men hun sliter med inntrykkene, og kræsjer når hun kommer hjem... Er sint og gråter, og sliter med søvn. Vi skal ha møte til uka så vi kan fortelle litt hvordan hun fungerer. Barnehagen er super og imøtekommende [emoji171] Og hun elsker å være der. Utfordringen er å bearbeide inntrykkene..Går det fint i bhg da? [emoji8]
Ja, hun koser seg [emoji171] Men hun sliter med inntrykkene, og kræsjer når hun kommer hjem... Er sint og gråter, og sliter med søvn. Vi skal ha møte til uka så vi kan fortelle litt hvordan hun fungerer. Barnehagen er super og imøtekommende [emoji171] Og hun elsker å være der. Utfordringen er å bearbeide inntrykkene..Går det fint i bhg da? [emoji8]
Kjenner til det. Wish... [emoji23]Uff ja. Har tatt liiiitt av [emoji23]
HuffdaKom søvn. Her er motstand å finne gitt.... [emoji40][emoji21]
Godt å ha med mamma daUnger har spist
Straks stelle seg. Også gå opp til skolen. Etter 2 mnds ferie blir det nok litt hardt med disse to dagene [emoji23]
Jeg fyller minste til 2.klassedagen sin. Mest fordi jeg da kan ta med skiftetøy og det ikke blir så tungt for hu og bære det alene![]()
Høres ut som en bra dagHva bringer denne dagen da damer?
Her er det Planlegningsdag i bhg i dag og i morgen. Så først er det haste rydding for vaskedama kommer etterpå, så skal frøkna og jeg på cafe besøk med ei venninne og døtrene hennes. Ene er 3mnd eldre enn mi, og andre er 3mnd[emoji5]
Ooooog selvfølgelig strikke! [emoji23][emoji23] her har Langmo genseren kommet på pinnene, men i dobbel Erle!![]()
Og restegarnet går til en dusty genser... voldsomt kreativ der altså! [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg får også sove så skal ikke klage sånn sett altså. Hun er i barnehagen fordi jeg er syk.Nå fikk jeg sove til jeg våkna i dag takk og lov * ler *
Trykket er høyt daHvordan er hodet da?[emoji4]
Med meg er alt bra[emoji2] kan bare klage på et gnagesår[emoji23]
Jaa, er jo verdt det sånn sett. Men slitsomt da [emoji85]Nei, men så verdt det[emoji6] er 14+6 så må vel gi seg snart[emoji4]
Så utrolig flott!!Mens frøkna hadde time fikk vi blant annet omvisning på skolen og kultursentret.
Ble veldig overrasket, det nye biblioteket har døgnåpent, den eneste grunnen til at jeg ikke brukte det gamle var at det aldri var åpent når jeg hadde tid.
Nå blir det mye lettere![]()
Så utrolig flott!!Mens frøkna hadde time fikk vi blant annet omvisning på skolen og kultursentret.
Ble veldig overrasket, det nye biblioteket har døgnåpent, den eneste grunnen til at jeg ikke brukte det gamle var at det aldri var åpent når jeg hadde tid.
Nå blir det mye lettere![]()