Skravletråd AUGUST!

Den er så pen. Sikler litt på den.

Akkurat vært å levert minste på skolen. Greit å følge hu første dagen. Da kunne jeg legge skiftetøy og slikt på plass :)
Men nå er de begge på skolen og jeg alene hjemme.

Sette på supernatural og strikke videre på dahliatoppen. Er over halvveis nå :)

Ja de er fine, men sykt like til å være to forskjellige design[emoji12][emoji85] ingen tvil om at de er inspirert av samme genser[emoji6]

Det går unna med dahlia da:) jeg prøver hardt å få 3åringen til å hjelpe til med ryddingen, ho rydder egentlig leker sine selv. Meeeeen, i dag frister ALT ANNET[emoji85]

Har hendt jeg har vært så sen som 18 når jeg var postbud. Og da skulle vi slutte 15 [emoji23] Men det var min første gang og jeg hadde lasterommet helt til topps. Jeg gråt veldig [emoji23] Pakker, post, aviser og reklame helt til taket. Fytti jeg gråt første dagen jeg skulle kjøre alt alene [emoji23][emoji23][emoji33]
Synes mest synd på postmannen som altså jobber så sent. Jeg tåler å vente på ebypakker og regninger til etter middag.

Syns de kunne venta til mandag jeg da [emoji14] To dager på skolen. De gjør som regel ikke noe de to dagene her.
Her begynner de mandag

Full dag fra første dag, også første klasse skal være der 8.30-1315

Fikk meg en utrolig god natt søvn i stedet. Guttungen har sovet også.... Så gikk vannet men fikk beskjed å komme inn kl 1600 ( kjeder meg allerede)
Er det ikke det de sier da? At man får en god natts søvn før fødsel. Jeg også sov sykt godt den natta vannet gikk. Masse lykke til ! Nå altså ! Nå blir det baby [emoji7][emoji7]

Ja de er fine, men sykt like til å være to forskjellige design[emoji12][emoji85] ingen tvil om at de er inspirert av samme genser[emoji6]

Det går unna med dahlia da:) jeg prøver hardt å få 3åringen til å hjelpe til med ryddingen, ho rydder egentlig leker sine selv. Meeeeen, i dag frister ALT ANNET[emoji85]
Syns mange er like eller inspirert av hverandre jeg [emoji14] Menmen.

Går forsåvidt unna. Fortere nå når den er over halvveis. Syns alltid det er slikt. Må over halvveis så vokser det fort :D

Skjønner hu godt. Kjedelig å rydde jo. Mi har prøvd i ei uke allerede med det tullet. Ender med hu leker hver gang for hu finner leker hu ikke har sett på en stund [emoji23]

Synes mest synd på postmannen som altså jobber så sent. Jeg tåler å vente på ebypakker og regninger til etter middag.
Du skulle bare visst hvor få det er av de gitt.
Enkelte ga meg sjokolade da og var hyggelige. Mens andre skjelte en ut og lurte på om en var på sightseeing.

Har full forståelse på at man er treg gjerne.

Når jeg starta i posten fikk en 2 uker på seg i opplæring. I slutten fikk man 2 dager... Man er jo ikke klar eller trygg da.

Her begynner de mandag

Full dag fra første dag, også første klasse skal være der 8.30-1315
Her også
Men minste sin dag på torsdager er 0815 til 1115 [emoji14] Dagen går nok i lek i dag tenker jeg hehe

Syns mange er like eller inspirert av hverandre jeg [emoji14] Menmen.

Går forsåvidt unna. Fortere nå når den er over halvveis. Syns alltid det er slikt. Må over halvveis så vokser det fort :D

Skjønner hu godt. Kjedelig å rydde jo. Mi har prøvd i ei uke allerede med det tullet. Ender med hu leker hver gang for hu finner leker hu ikke har sett på en stund [emoji23]

Ho er egentlig ganske flink, spesielt før leggetid[emoji12][emoji23][emoji23] jeg kan legge ho til et kaos av et rom, og komme til et strøkent rom når jeg skal hente klær neste morgen[emoji5] rart med det.... men har fristet med is og film, så får se om det hjelper. Har mer lyst å strikke enn å rydde barneleker[emoji21]

Ho er egentlig ganske flink, spesielt før leggetid[emoji12][emoji23][emoji23] jeg kan legge ho til et kaos av et rom, og komme til et strøkent rom når jeg skal hente klær neste morgen[emoji5] rart med det.... men har fristet med is og film, så får se om det hjelper. Har mer lyst å strikke enn å rydde barneleker[emoji21]
Is og film bør være en slager da :D Tvitvi :D

Du skulle bare visst hvor få det er av de gitt.
Enkelte ga meg sjokolade da og var hyggelige. Mens andre skjelte en ut og lurte på om en var på sightseeing.

Har full forståelse på at man er treg gjerne.

Når jeg starta i posten fikk en 2 uker på seg i opplæring. I slutten fikk man 2 dager... Man er jo ikke klar eller trygg da.
To dager var lite ja. Det et jo en del styr å holde kontroll på vil jeg tro.

Jeg vet vi er ca sist på ruta. Men jeg tenker det må være kjedelig når det er så sent. Da har de for lange roder

To dager var lite ja. Det et jo en del styr å holde kontroll på vil jeg tro.

Jeg vet vi er ca sist på ruta. Men jeg tenker det må være kjedelig når det er så sent. Da har de for lange roder
Spørs når de begynner det.

Her begynner de 0745 vet jeg. Mens i byen starter de 07. På ene øya her begynner de 11. Så det spørs jo hvordan man ser det.

To dager er lite ja. Er gjerne ikke slik overalt da. Men her ble det slik i slutten av min karriere der gitt :(

Unger har spist
Straks stelle seg. Også gå opp til skolen. Etter 2 mnds ferie blir det nok litt hardt med disse to dagene [emoji23]

Jeg fyller minste til 2.klassedagen sin. Mest fordi jeg da kan ta med skiftetøy og det ikke blir så tungt for hu og bære det alene :)

Ha en flott dag både skolejenter og mamma[emoji2]

Hva bringer denne dagen da damer?

Her er det Planlegningsdag i bhg i dag og i morgen. Så først er det haste rydding for vaskedama kommer etterpå, så skal frøkna og jeg på cafe besøk med ei venninne og døtrene hennes. Ene er 3mnd eldre enn mi, og andre er 3mnd[emoji5]

Ooooog selvfølgelig strikke! [emoji23][emoji23] her har Langmo genseren kommet på pinnene, men i dobbel Erle!
9a96250f8e224d8642b11cb1256d951b.jpg

Og restegarnet går til en dusty genser... voldsomt kreativ der altså! [emoji23][emoji23][emoji23]

Ha en super dag[emoji1]
Her er det jobb....men snaaart helg[emoji12]

Back
Topp