Hehe jo heibra dag?
Super dag[emoji1] du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jo heibra dag?
Stelle og styre da litt. Første skoledag for hu som starter i 2 klasse og hu i 6 klasse i morgen ! [emoji38] Hvorfor går tiden så fort gitt? [emoji848]
Frøkna begynner på skolen i morgen![]()
Da begynner ting å komme på plass. Skolestart. Speiderstart for de begge og svømmestart for de begge. Avmeldt fra kor også. Usj. Må nok få alt skrevet ned på kalender !
Uff. Rolig her i dag. Savner at dere skravler masse [emoji23]
På en fredag, faktisk.Frøkna begynner på skolen i morgen![]()
Litt å holde styr påDa begynner ting å komme på plass. Skolestart. Speiderstart for de begge og svømmestart for de begge. Avmeldt fra kor også. Usj. Må nok få alt skrevet ned på kalender !
Greit med prøvedukke jaVokser i det minste![]()
Oppi 28 av 47 cm. Skifte pinne og vrangbord fra 44 cm. Så over halvveis nåPrøvde den over hodet på minste i går
Fungerte så fint atte. Gleder meg til å se. Skal til niesa mi da. Men de er like store. Greit med prøvedukka mi da [emoji14]
Nei, på en torsdag, jeg skrev det i går.På en fredag, faktisk.
Lykke til. Spennende med skolestart!
Innså plutselig at jeg var på feil side ja.Nei, på en torsdag, jeg skrev det i går.
Så i morgen er nå i dag
Begynner kl 9
Fikk meg en utrolig god natt søvn i stedet. Guttungen har sovet også.... Så gikk vannet men fikk beskjed å komme inn kl 1600 ( kjeder meg allerede)Det ville jeg ha droppa[emoji23]
Nå fikk jeg sove til jeg våkna i dag takk og lov * ler *Sånn holder mi på om dagen og. 4 og 5. Gosh...
Åååhhh.....nå blir det baby!Fikk meg en utrolig god natt søvn i stedet. Guttungen har sovet også.... Så gikk vannet men fikk beskjed å komme inn kl 1600 ( kjeder meg allerede)
Åååhhh.....nå blir det baby!
Så spennende.Fikk meg en utrolig god natt søvn i stedet. Guttungen har sovet også.... Så gikk vannet men fikk beskjed å komme inn kl 1600 ( kjeder meg allerede)
Har hendt jeg har vært så sen som 18 når jeg var postbud. Og da skulle vi slutte 15 [emoji23] Men det var min første gang og jeg hadde lasterommet helt til topps. Jeg gråt veldig [emoji23] Pakker, post, aviser og reklame helt til taket. Fytti jeg gråt første dagen jeg skulle kjøre alt alene [emoji23][emoji23][emoji33]Offisielt skal det leveres innen 17. Ifølge postens regler.
I praksis har vi fått den 18.
Men det hender den kommer 16 også da.
Den er så pen. Sikler litt på den.Hva bringer denne dagen da damer?
Her er det Planlegningsdag i bhg i dag og i morgen. Så først er det haste rydding for vaskedama kommer etterpå, så skal frøkna og jeg på cafe besøk med ei venninne og døtrene hennes. Ene er 3mnd eldre enn mi, og andre er 3mnd[emoji5]
Ooooog selvfølgelig strikke! [emoji23][emoji23] her har Langmo genseren kommet på pinnene, men i dobbel Erle!![]()
Og restegarnet går til en dusty genser... voldsomt kreativ der altså! [emoji23][emoji23][emoji23]
Ser den på viaplay og der er det 10 sesonger. Er på sesong 4 en plass nå. Starta på nytt. Huska ikke hvor jeg avslutta sist for mange år siden.Den serien liker jeg.
Kommet ny sesong på NetFlix?
Syns de kunne venta til mandag jeg da [emoji14] To dager på skolen. De gjør som regel ikke noe de to dagene her.Tipper ungene gjør seg klare hos oss også nå. Bare sfo så de går selv. Vi skal være med på mandag når det er første dag i første klasse for mellomste. (og fjerde for eldste)
Jeg derimot har vært på jobb en halvtime.
Så forferdelig [emoji33]Årene flyr![emoji13]