Skravletråd AUGUST!

Med postdama selvsagt. Men de er gjemt nå. Alt bevis er kasta [emoji23] Pinner ser ikke mannen forskjell på uansett [emoji23][emoji23]
Jeg får bare argumentere med at jeg manglet rett tykkelse.

Posten kommer så sent ar mannen oftest henter den...

Haha da så. Mannen husker ikke posten om han så ser bilen der [emoji23]
Min går gjerne og henter den når han lufter hunden etter middag eller evt på vei hjem fra trening med en av ungene. (posten kommer sånn 17-18 tiden til tider)

Min går gjerne og henter den når han lufter hunden etter middag eller evt på vei hjem fra trening med en av ungene. (posten kommer sånn 17-18 tiden til tider)
Såpass sent ja. Seinr det gitt. Her fikk vi beskjed at innen 16 var senest. Dagen deres er slutt 1545/1600 her så.

Men får den alt fra 10 til 1215. Spørs om de har så mye post at den må tas etter pausen så.

Unger har spist
Straks stelle seg. Også gå opp til skolen. Etter 2 mnds ferie blir det nok litt hardt med disse to dagene [emoji23]

Jeg fyller minste til 2.klassedagen sin. Mest fordi jeg da kan ta med skiftetøy og det ikke blir så tungt for hu og bære det alene :)

Såpass sent ja. Seinr det gitt. Her fikk vi beskjed at innen 16 var senest. Dagen deres er slutt 1545/1600 her så.

Men får den alt fra 10 til 1215. Spørs om de har så mye post at den må tas etter pausen så.
Offisielt skal det leveres innen 17. Ifølge postens regler.

I praksis har vi fått den 18.

Men det hender den kommer 16 også da.

Hva bringer denne dagen da damer?

Her er det Planlegningsdag i bhg i dag og i morgen. Så først er det haste rydding for vaskedama kommer etterpå, så skal frøkna og jeg på cafe besøk med ei venninne og døtrene hennes. Ene er 3mnd eldre enn mi, og andre er 3mnd[emoji5]

Ooooog selvfølgelig strikke! [emoji23][emoji23] her har Langmo genseren kommet på pinnene, men i dobbel Erle!
9a96250f8e224d8642b11cb1256d951b.jpg

Og restegarnet går til en dusty genser... voldsomt kreativ der altså! [emoji23][emoji23][emoji23]

Unger har spist
Straks stelle seg. Også gå opp til skolen. Etter 2 mnds ferie blir det nok litt hardt med disse to dagene [emoji23]

Jeg fyller minste til 2.klassedagen sin. Mest fordi jeg da kan ta med skiftetøy og det ikke blir så tungt for hu og bære det alene :)
Tipper ungene gjør seg klare hos oss også nå. Bare sfo så de går selv. Vi skal være med på mandag når det er første dag i første klasse for mellomste. (og fjerde for eldste)

Jeg derimot har vært på jobb en halvtime.

Back
Topp