Lurer jeg på og..Stelle og styre da litt. Første skoledag for hu som starter i 2 klasse og hu i 6 klasse i morgen ! [emoji38] Hvorfor går tiden så fort gitt? [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer jeg på og..Stelle og styre da litt. Første skoledag for hu som starter i 2 klasse og hu i 6 klasse i morgen ! [emoji38] Hvorfor går tiden så fort gitt? [emoji848]
Lykke tilFrøkna begynner på skolen i morgen![]()
Går det fint i bhg da? [emoji8]Lurer jeg på og..
Jeg liker måten det gjøres påMed postdama selvsagt. Men de er gjemt nå. Alt bevis er kasta [emoji23] Pinner ser ikke mannen forskjell på uansett [emoji23][emoji23]
Natta [emoji171]Dere får ha god natt. Får prøve sove nå![]()
Uff ja. Har tatt liiiitt av [emoji23]Jeg liker måten det gjøres på
[emoji23]
Natta fine deg [emoji8]Natta [emoji171]
[emoji23][emoji23] huff og huff [emoji12]
Jeg driver med sjarmøretappen på en genser jeg teststrikker!![]()
Men burde egentlig rydda.... Planlegningsdag to neste dagene, så får nok ikke gjort stort da!
Nytt bilde i hus [emoji7] Så meg [emoji7]
![]()
Ikke ennå ser ut som jeg nå vaske huset i natt når alle har gått å lagt seg [emoji26][emoji26][emoji23][emoji23][emoji23][emoji848]
Jeg får bare argumentere med at jeg manglet rett tykkelse.Med postdama selvsagt. Men de er gjemt nå. Alt bevis er kasta [emoji23] Pinner ser ikke mannen forskjell på uansett [emoji23][emoji23]
Haha da så. Mannen husker ikke posten om han så ser bilen der [emoji23]Jeg får bare argumentere med at jeg manglet rett tykkelse.
Posten kommer så sent ar mannen oftest henter den...
Min går gjerne og henter den når han lufter hunden etter middag eller evt på vei hjem fra trening med en av ungene. (posten kommer sånn 17-18 tiden til tider)Haha da så. Mannen husker ikke posten om han så ser bilen der [emoji23]
Såpass sent ja. Seinr det gitt. Her fikk vi beskjed at innen 16 var senest. Dagen deres er slutt 1545/1600 her så.Min går gjerne og henter den når han lufter hunden etter middag eller evt på vei hjem fra trening med en av ungene. (posten kommer sånn 17-18 tiden til tider)
Offisielt skal det leveres innen 17. Ifølge postens regler.Såpass sent ja. Seinr det gitt. Her fikk vi beskjed at innen 16 var senest. Dagen deres er slutt 1545/1600 her så.
Men får den alt fra 10 til 1215. Spørs om de har så mye post at den må tas etter pausen så.
Den serien liker jeg.Glor på supernatural også her da mens strikketøyet går.
Tipper ungene gjør seg klare hos oss også nå. Bare sfo så de går selv. Vi skal være med på mandag når det er første dag i første klasse for mellomste. (og fjerde for eldste)Unger har spist
Straks stelle seg. Også gå opp til skolen. Etter 2 mnds ferie blir det nok litt hardt med disse to dagene [emoji23]
Jeg fyller minste til 2.klassedagen sin. Mest fordi jeg da kan ta med skiftetøy og det ikke blir så tungt for hu og bære det alene![]()