Tvitvi da for du blir fornøyd![]()
Sånn om det ikke var for at det vel blir mva på får jeg handler for så mye penger kunne jeg tenkt meg zing settet jeg, fra 3,5-8 mm... ønsker meg. Nova finnes i samme størrelsesspekter, men zing var jo pene farger da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvitvi da for du blir fornøyd![]()
Skjønner jeg om dere har skråtak. Det har vi i 2etasje. Ødelegger ganske mye egentlig
Kjempepene er de [emoji7] Har snart alt fra de. Men mangler en del med 80 cm da. [emoji14] Men det går greit enda. Må ta litt og litt når lønna kommer [emoji23]Sånn om det ikke var for at det vel blir mva på får jeg handler for så mye penger kunne jeg tenkt meg zing settet jeg, fra 3,5-8 mm... ønsker meg. Nova finnes i samme størrelsesspekter, men zing var jo pene farger da!
Veldig også menmenJa, ødelegger veldig mye
Kjempepene er de [emoji7] Har snart alt fra de. Men mangler en del med 80 cm da. [emoji14] Men det går greit enda. Må ta litt og litt når lønna kommer [emoji23]
Joda. Menmen. Nå har jeg så masse [emoji14] Gidder ikke begynne nå da. Ante ikke om det en gang før i ettertid [emoji23]Det er det som er så fint med de utskiftbare da. Da har jeg jo alle lengder når jeg bare har tykkelsen![]()
Joda. Menmen. Nå har jeg så masse [emoji14] Gidder ikke begynne nå da. Ante ikke om det en gang før i ettertid [emoji23]
Vokser i det minsteVokser sakte, men jeg er oppe i 14 cm ca
Skal vel til sånn rundt 30 før det skjer noe mer spennende (strikke armer og sånn) så et stykke igjen
Men drøyt garn, er fortsatt på det første nøstet. Men nærmer seg slutten på det da.
Ikke se bort i fra det med tiden da. Ser for meg at pinnene øker. Merkelig nok [emoji23]Ser den.
Særlig behov om man har flere prosjekter på en gang...Ikke se bort i fra det med tiden da. Ser for meg at pinnene øker. Merkelig nok [emoji23]
Akkurat nå kun to. Men en er under planlegging og kan sånn sett begynnes på siden pinnene kom i dag [emoji23]Særlig behov om man har flere prosjekter på en gang...
Koselig [emoji5]Tanta mi blir 60
Sånn holder mi på om dagen og. 4 og 5. Gosh...God morgen jenter. Sitter å ser barne TV med en trøtt liten gutt som fant ut at kl 0500 var en bra tid å stå opp på
Det skjønner jeg godt! Mamma har gård, og det er jo helt fantastiskJa vi trives herjeg er oppvokst på gård også, så boligfelt var ikke helt min greie[emoji28] god plass, men stadig noe å gjøre!
Huffmei. Det er ikke noe ålreitSvangerskapskvalme fortsatt, men begynner å gå riktig vei nå[emoji4]
Hvordan er det med deg?
Hallo [emoji171] Jeg er sliten, men det går. Jeg skal ta noen blodprøver snart for jeg sover så mye [emoji14] Disse medisinene er virkelig ikke helt toppen. Hva med deg da?Hei snuppa[emoji2] hvordan går det med deg??
Huffda [emoji23] Undres hvordan de kom ditUff da. Lå visst i postkassa disse nå
![]()
Med postdama selvsagt. Men de er gjemt nå. Alt bevis er kasta [emoji23] Pinner ser ikke mannen forskjell på uansett [emoji23][emoji23]Huffda [emoji23] Undres hvordan de kom dit