Snart. SnartGod morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var på beite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart. SnartGod morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var på beite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*
Veldig snart [emoji7] men skal ikke ta det før god fiskSnart. Snart
Veldig snart [emoji7] men skal ikke ta det før god fisk* ler*
Barnehage start på torsdag så blir spennende å se rekkefølgen her [emoji14]
Bestefar har bestemt at ungen kommer etter at vi har forhåndvalgt i morgen. Så på termindag [emoji14] pappa mener h*n skal komme i natt [emoji14] jeg tror h*n vil komme løpet av neste helg. ( gikk overtid sist gang også)Rekkefølgen er ikke gitt nei.
Vi har jo niårsdag kommende lørdag. I dag er det ni år siden terminen.
Så flink du er. Energi på topp [emoji14] Nærme mållinja nå daGod morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var på beite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*
Jeg orker ikke finne dataen. Syns det er så klussete. Stort og tar plass. Spesielt når jeg sitter i sofa og strikker litt innimellom. Mobil er fin ting. Men fikk komme inn nå. Håper det varer daHåper det snart blir fikset jeg også![]()
Akkurat nå er jeg på nettleser, men det er kun på kveldstid etter at barna er i seng at jeg har mulighet til det... Blæ...![]()
Tvitvi ! [emoji16] Farger blir det? [emoji3]Nettleser på mobil her nå.
Gitt opp bv. Men innom bare for å si at jeg benyttet da kvelden til å legge opp en snøløvgenser.
Litt sånn eksperimentell for jeg har et tynnere garn med annen strikkefasthet så jeg strikker 8-10 år i masketall. Men 6 år i lenge er planen. Eller måle litt på hun som skal få den da.
Jo det stemmerDet er i dag dere har barneselskap, er det ikke det Kengu?
Lykke til. Sånt er jo kjekt men jeg synes også det er slitsomt.
Vi har en rolig søndag planlagt.
Mine foreldre kommer innom en liten tur. Ellers skal sikkert ungene leke med venner. Jeg skal strikke litt
Etter å ha skulka et par kvelder har jeg et lass med klesvask å brette. Det skjer fort altså!
Vi skal ha Sosakjøtt (kjøtt i mørke er det vel noen som kaller det.) så jeg må til å steke kjøttet så det kan begynne å koke
Bare stå der og trekke seg mørt i løpet av dagen![]()
Mhm veldig tidlig men sånn er det noen gangerDet var tidlig.
Sover ikke mer jeg heller, snuppa og jeg våknet 6,45 men det er jo rent godt at hun sov så lenge
Nå er hun på badet med faren og jeg hviler litt. Trøtt, men får ikke til å sove så jeg bare ligger og hviler og planlegger dagen
God morgenGod morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var påbeite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*
God morgen spyroJøsses. Fikk komme inn i tråden i dag. For øyeblikket. God morgen. Håper det varer !
Prøvde å ta bilde men da så det helt rosa ut. Det er lillaTvitvi ! [emoji16] Farger blir det? [emoji3]
God dag synGod dag![]()
Lilla er fin farge [emoji7]Prøvde å ta bilde men da så det helt rosa ut. Det er lilla
Lilla er min favorittfarge, sikkert derfor jeg falt for den.... Må høre om hun vil like den da....Lilla er fin farge [emoji7]
Bra der?God dag syn