Skravletråd AUGUST!

Kan noen lage en tråd når buggsa er ordna her inne? Takk for meg frem til den er i orden. Får bare opp feilmld og jeg gidder ikke gå inn på nettleser for hver gang jeg vil svare Så. Hva skal jeg nå gjøre med all den ekstra fritiden min gitt? Får planlegge mer strikkeprosjekt tenker jeg. Men skal prøve komme innom innimellom med tapatalk. Men denne tråden ble feil nå. Håper de ordner det snart da
Håper det snart blir fikset jeg også:(
Akkurat nå er jeg på nettleser, men det er kun på kveldstid etter at barna er i seng at jeg har mulighet til det... Blæ...:dead:

Hei du;) nei virker nesten sånn :hilarious:fin lørdag ?
Helt grei lørdag:) benyttet sjansen til å rydde, kaste ting jeg aldri bruker, røsket opp døde blomster fra bed i hagen og fylt opp en plass ute med grus:)
Du gjort da ?

Helt grei lørdag:) benyttet sjansen til å rydde, kaste ting jeg aldri bruker, røsket opp døde blomster fra bed i hagen og fylt opp en plass ute med grus:)
Du gjort da ?
Klær? Kjekt med det som er gjort :) vært på leos

Men neste lørdag er det opp tidlig på alle

Eldste fyller ni.

Klokka 11 skal mellomste leveres på festival, da skal vi ha
*gitt gave, som er mobil. Og sikkert tar oppmerksomhet resten av dagen.
* spist frokost
*tatt med oss kake og muffins og gele og pizzaboller og alt annet som tilhører selskap (engangsservise, kakelys, vaniljesaus evt rips, is og what-not) muligens vogn og i alle fall bleier til lillemor og klesskift til familien. Sluppet av "alt mulig og lillemor" hos mine foreldre og kjørt til byen og parkert og gått til der det er....

Dørene åpner klokka 12 sånn for oss andre og så varer det til 1530.

Ja, bare å våkne tidlig for alle

Etter konsert er det selskap hos mine foreldre. Når vi har kommet oss derfra. Det er ganske mange folk som skal dit
Da må dere nok tidlig opp ja:p
Stor dag for eldsten, er det hans første mobil ?

Håper det snart blir fikset jeg også:(
Akkurat nå er jeg på nettleser, men det er kun på kveldstid etter at barna er i seng at jeg har mulighet til det... Blæ...:dead:
Nettleser på mobil her nå.

Gitt opp bv. Men innom bare for å si at jeg benyttet da kvelden til å legge opp en snøløvgenser.

Litt sånn eksperimentell for jeg har et tynnere garn med annen strikkefasthet så jeg strikker 8-10 år i masketall. Men 6 år i lenge er planen. Eller måle litt på hun som skal få den da.

Da må dere nok tidlig opp ja:p
Stor dag for eldsten, er det hans første mobil ?
Det blir hans første mobil ja

Men mannen somler sånn og har ikke bestilt abb enda. Jeg er redd han ikke har simkort så den kan brukes når dagen kommer :-S

God morgen
Ga opp soving jeg
Det var tidlig.

Sover ikke mer jeg heller, snuppa og jeg våknet 6,45 men det er jo rent godt at hun sov så lenge :-)

Nå er hun på badet med faren og jeg hviler litt. Trøtt, men får ikke til å sove så jeg bare ligger og hviler og planlegger dagen

Det er i dag dere har barneselskap, er det ikke det Kengu?

Lykke til. Sånt er jo kjekt men jeg synes også det er slitsomt.

Vi har en rolig søndag planlagt.

Mine foreldre kommer innom en liten tur. Ellers skal sikkert ungene leke med venner. Jeg skal strikke litt

Etter å ha skulka et par kvelder har jeg et lass med klesvask å brette. Det skjer fort altså!

Vi skal ha Sosakjøtt (kjøtt i mørke er det vel noen som kaller det.) så jeg må til å steke kjøttet så det kan begynne å koke
Bare stå der og trekke seg mørt i løpet av dagen :-)

God morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var på beite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*

God morgen jenter. 2 dager til termin. Vaska kjøleskapet, hele underetasjen. Var på beite å så til hestene. Shoppa med familien o går men ingen reaksjon. Kunne nesten ha vært i første uka svanger skapet* ler*
Snart. Snart

Back
Topp