Skravletråd AUGUST!

Fyyyy flate. Det er lenge til jeg skal innom der en helg igjen[emoji33] folk er gal. Handlevogner på kryss og tvers.
Men overlevde[emoji16] og fikk handlet alt jeg skulle på tilbud[emoji6][emoji6] og resten av tingene jeg skulle ha ble handlet på goe rolige, billige kiwi[emoji23]

Gal er riktig ord også[emoji28][emoji32] godt du fikk kjøpt det du skulle da[emoji2]

Å ja er så dum.
Skal ha noe fisk.
Kjører 25 minutter til det storsenteret hvor de har fiksehandler for å få den ferskest mulig bare for å oppdage, penger, nei det ligger hjemme

Hmm. Vil jeg ha ny mobil? Jeg har en halvannet år gammel Sony Xperia z5 compact som jeg er godt fornøyd med bortsett fra at batteriet brukes fort opp. Men jeg bruker den jo også en del.

Ny ønskes, men ikke sånn akutt.

Så skulle mannen bestille mobil til guttungen i bursdagsgave. Og kom til å gjøre det dobbelt.

Så, en Motorola moto g5?
Eller kansellere ene ordren?

Hei.

De av dere som bruker Android appen vil oppleve noen problemer med den. Svare på tråder f.eks kan være vanskelig. Det ble kjørt en oppdatering på appen i dagtidlig som skulle løse innloggingsproblemene, men da dukket det opp nye.. Beklager dette.
Teknisk jobber med saken.

Hei.

De av dere som bruker Android appen vil oppleve noen problemer med den. Svare på tråder f.eks kan være vanskelig. Det ble kjørt en oppdatering på appen i dagtidlig som skulle løse innloggingsproblemene, men da dukket det opp nye.. Beklager dette.
Teknisk jobber med saken.
Tidvis trøbbel med tapatalk å åpne tråder også i kveld...

Back
Topp