God bedringDen var helt grei[emoji4] i dag er det hjemme med ei frøken med feber[emoji53]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringDen var helt grei[emoji4] i dag er det hjemme med ei frøken med feber[emoji53]
God bedring
Hater butikker med mye kaos.Jupp. Syns jeg også. Hvorfor er det slik liksom? [emoji23]Høres ut som de fleste mannfolk[emoji12][emoji12]
Godt tegnTakk[emoji4] formen er upåklagelig, i hvertfall for øyeblikket. Så fort jeg snur ryggen til hoppes det i sofaen[emoji85][emoji23]

Min har bestilt seg lege time nå.Jupp. Syns jeg også. Hvorfor er det slik liksom? [emoji23]

Godt tegn![]()
Lykke tilIdag skal jeg på obs å handle tilbudsvarer. Gruer meg alleredeHater butikker med mye kaos.
Ha ha zåpaas jaTakk[emoji4] formen er upåklagelig, i hvertfall for øyeblikket. Så fort jeg snur ryggen til hoppes det i sofaen[emoji85][emoji23]
Vasket 4 maskiner med klær
Tørkest støv i begge etasjer
Luket litt
Ryddet litt ute
Lykke til
He he mhmWow! Siste innspurt før familieselskap?[emoji6]
Er det billig vaakemiddel der?Jo takk. Alt man gjør for billig vaskemiddel[emoji23][emoji23]
Idag skal jeg på obs å handle tilbudsvarer. Gruer meg alleredeHater butikker med mye kaos.
Ha ha zåpaas ja
Er det billig vaakemiddel der?
Hmm
Fikk du gjort noen kupp? Og ikke minst kom deg gjennom kaoset?
Sov 30 min og full fres etter på, med feber[emoji28]