Håper du koste degInnom fra sofaen hvor jeg gleder meg til å ta fram snopet mitt[emoji1] småsjokolader fra smågodthylla[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du koste degInnom fra sofaen hvor jeg gleder meg til å ta fram snopet mitt[emoji1] småsjokolader fra smågodthylla[emoji7]
Å kjære vakre deg, dette hørtes vanskelig utGod morgen jenter [emoji173] Har dere hatt en god helg?
Jeg kom hjem i går, men er sengeliggende. Det er sårt, for jeg er ikke engang i stand til å bli med på lille sin innkjøring i bhg, og kan bare ligge flatt om jeg ikke skal hyle av smerte. Jeg har en voldsom spinalhodepine enda, pågrunn av lekkasje, men de ville ikke gjøre noe med det enda da vi ringte i går. Så da ligger jeg her... Kan ikke sitte eller stå. Vet de må gjøre en blodlapp om det ikke gir seg, og håper de gjør det raskt.
Lille er sår, for mamma er jo ikke medOg jeg vil jo leke og kose, men det er ikke fysisk mulig. Vi får dog mye hjelp, og samboer skal få hjelp av besteforeldre til barnehagestart, også må vi forklare situasjonen for bhg, for hun vil antagelig måtte være der fulle dager ganske fort, selvom hun ikke er klar for det
Hun trenger pauser, tåler ikke for mye stimuli. Men mannen har brent kruttet på jobben i alle ender, og lille trenger virkelig annet input enn at mamma er syk, og sykehus og lege så jeg ser ikke hva annet vi kan gjøre... Alt føles veldig, veldig vanskelig akkurat nå.
Jeg er frustrert. Jeg har en sykdom som befinner seg hos 1-2 av 100 000. Kunnskapen er laber, og det merkes. Forskjellige meninger for hver person man snakker med, og nå tror jeg rett og slett at jeg har møtt veggen...
Her er det stort sett familetid fredag kveld , er det vi får tilJa en riktig så koselig kveld
Bare bittelitt merkbart at åtteåringen akkurat hadde fått seg mobil og ikke helt lært seg hva som er og ikke er helt ok.
Melding til pappa om hvor lenge han kan bli, ok. Sette på svært høy musikk når vi holder på å lage til filmen, ikke helt
Hørte ikke hva mannen spurte meg om ;-)
Men knotten vår får også det snart og vi får nok oppleve det samme der. Bare snakke med ham
(og være streng på at her i huset ingen mobil ved matbordet. Men da må det gjelde alle voksne også ;-))
Koselig at ungene blir større, må bare finne nye måter å ha det kjekt sammen. Og håpe vi kan finne en annen tid som kan være vår familietid, dersom dette blir fast
For familietid er verdifullt
Og sååå store har de da ikke blitt enda
Jeg er så sliten [emoji24][emoji173]Å kjære vakre deg, dette hørtes vanskelig ut
Klemmer i fleng til deg
Det er fint å ha i allefall 1 dag [emoji173]Her er det stort sett familetid fredag kveld , er det vi får til
Det skjønner jeg veldig godtJeg er så sliten [emoji24][emoji173]
Det er detDet er fint å ha i allefall 1 dag [emoji173]
I skoletider ca klokken åtte. Han trenger søvnen.Når legger han seg?
Vi kan prøve på detHer er det stort sett familetid fredag kveld , er det vi får til
Mine har sovet noe lenger i sommer, men sluttet mer eller mindre med det nå, i alle fall eldste. Og de må nok vekkes ja. Og da må de i seng
Deilig!![]()
Den ble veldig bra. Skal se om jeg klarer å få tatt bilde i morgen når det er tørket![]()
Bilder er printet ut, og er klar til å lage et koselig kort i morgen. Nå er det kose tid med mannen. Scampi og ruccula straks. Ha en god kveld allesammen[emoji4]
Tøffe tider
2 klassing?I skoletider ca klokken åtte. Han trenger søvnen.
Han våkner også ganske tidlig
NopeFått noen oppdatering?[emoji20]
Ble det der?
God morgen jenter [emoji173] Har dere hatt en god helg?
Jeg kom hjem i går, men er sengeliggende. Det er sårt, for jeg er ikke engang i stand til å bli med på lille sin innkjøring i bhg, og kan bare ligge flatt om jeg ikke skal hyle av smerte. Jeg har en voldsom spinalhodepine enda, pågrunn av lekkasje, men de ville ikke gjøre noe med det enda da vi ringte i går. Så da ligger jeg her... Kan ikke sitte eller stå. Vet de må gjøre en blodlapp om det ikke gir seg, og håper de gjør det raskt.
Lille er sår, for mamma er jo ikke medOg jeg vil jo leke og kose, men det er ikke fysisk mulig. Vi får dog mye hjelp, og samboer skal få hjelp av besteforeldre til barnehagestart, også må vi forklare situasjonen for bhg, for hun vil antagelig måtte være der fulle dager ganske fort, selvom hun ikke er klar for det
Hun trenger pauser, tåler ikke for mye stimuli. Men mannen har brent kruttet på jobben i alle ender, og lille trenger virkelig annet input enn at mamma er syk, og sykehus og lege så jeg ser ikke hva annet vi kan gjøre... Alt føles veldig, veldig vanskelig akkurat nå.
Jeg er frustrert. Jeg har en sykdom som befinner seg hos 1-2 av 100 000. Kunnskapen er laber, og det merkes. Forskjellige meninger for hver person man snakker med, og nå tror jeg rett og slett at jeg har møtt veggen...
Håper du koste deg masse [emoji173][emoji8]
Håper du koste deg