Skravletråd AUGUST!

Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.

Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.
Hvordan gikk hjemturen. Våt som en kråke?? :hilarious::hilarious::hilarious:

God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevnes:p hva er dagens planer?

Det har jeg, elsker å endelig jobbe litt mer [emoji16]

Noe fremgang for deg?
Deilig å jobbe da. Liker det selv jeg [emoji2]

Nei. Lite. Venter. Men time hos nevro om 3 uker og øye om 5. Ellers begynner jeg å bli en sur og bitter kjerring [emoji23]

Ja ikke sant. Jeg er nok litt for samvittighetsfull av meg [emoji14] Hehe. Spent på åssen hun ser ut imorgen. Jeg har en gjeng jeg og, så er veldig overrasket over at jeg ikke er slått ut. Hatt noen vanvittige hetetokter et par dager jeg antok var medisiner, men har kanskje hatt feber allikevel [emoji23] Mine er tomme og blitt krater nå..
Har du vannkopper også?

Det kan vell bli litt tøffere for deg. Jeg fikk det som 17 åring. Og trodde mildt sagt jeg skulle klø av meg hele huden :P

God kveld i stugu! Mannen har pusset ned en kommode idag (etter noen dagers mas ;) ) så må blir det å male den i friske farger, og vips så har lillegull fin kommode!
Lurt å male opp igjen i en fresh farge.

Jeg har et maleprosjekt på familievugga. Men ikke helt enig med meg selv hvilken farge jeg vil ha.

Å så typisk! Satser på at ikke altfor mange er smittet da
Men jeg er jammen usikker også. Kan legen avkrefte/bekrefte tror du? Vet endel kan ha veldig få prikker. Hun har bare 3. Er veldig pigg. Ingen nye. Så usikker. Men de ser ut som vannkopper synes jeg. Jeg har hatt 10-15 av de jeg og. Minner om blemmer som klør. Hva tror du?
5622436f42d0048f06adbec034156210.jpg
09b15dd803e655b2cfc7dc8a0339ddf6.jpg
3f01eb62eaf02443d1c40cb6f839984d.jpg
9b651d763ea013888aaf757037211b96.jpg

Ufrivillig natteravn nå.

Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg

Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner.. :(
Huffda [emoji17][emoji17][emoji173] Det er vondt.. Og lyd er grusomt. Især høy lyd. Er du hjemme med barna, eller er det mulighet for noe søvn og hvile i løpet av dagen? Klem til deg [emoji173]

Ufrivillig natteravn nå.

Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg

Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner.. :(
Det er slitsomt. Husker anfallene godt. Håper du for søvn når mannen din har våknet

Men jeg er jammen usikker også. Kan legen avkrefte/bekrefte tror du? Vet endel kan ha veldig få prikker. Hun har bare 3. Er veldig pigg. Ingen nye. Så usikker. Men de ser ut som vannkopper synes jeg. Jeg har hatt 10-15 av de jeg og. Minner om blemmer som klør. Hva tror du?
5622436f42d0048f06adbec034156210.jpg
09b15dd803e655b2cfc7dc8a0339ddf6.jpg
3f01eb62eaf02443d1c40cb6f839984d.jpg
9b651d763ea013888aaf757037211b96.jpg
Det ut som vannkopper ja:/

Alle vennene våre/ hele snapchat er på Robbie Williams-konsert i Granåsen.
Hva bruker vi kvelden på, spør du? Skriver husholdningsbudsjett og lurer på hvor i alle dager det blir av alle pengene våre. Har iallefall råd til å bytte bil [emoji28].. og skulle vel klart å spare minst 7500 kr i måneden. [emoji28]

Neste post på programmet blir å skrive månedsbudsjett, og planlegge sunnere mat framover [emoji1362] men det blir i morgen eller en annen dag!

Fornuftige og flinke dere er[emoji1]
Skulle ønske jeg også kunne se Robbie[emoji7]

Har du vannkopper også?

Det kan vell bli litt tøffere for deg. Jeg fikk det som 17 åring. Og trodde mildt sagt jeg skulle klø av meg hele huden :P
Hvis det er vannkopper, så har jeg fått noen jeg også, men er i overraskende god form (nå er ikke den den beste fra før). Jeg har hatt noen skikkelige hetetokter jeg ikke har kunne forklart siste uka, men ellers ikke noe merkbart. Jeg har hatt som liten også.. Den gang med lungebetennelse. Men er og litt usikker på vannkopper, da lille ikke får fler prikker, men noen får jo bare én osv da, så kanskje er hun bare heldig. Hun har 3 prikker...

Det ut som vannkopper ja:/
Svarer deg på nytt jeg [emoji23] Så ut som du quotet øverste bildet, derfor rare svar. Men ja. Vi får nok bare holde oss hjemme. Uavhengig av 3 eller 100 prikker. Vannkopper kommer i alle antall. Ikke rart jeg har svettet som en gris i helgen [emoji14] Mine er tomme, og fått skorpe. Lille har heldigvis bare 3. Og jeg håper det ikke kommer fler. At hun er den heldige typen :D

God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevnes:p hva er dagens planer?
God morgen :) Så idyllisk! Hadde han en dårlig dag i går? Dagens planer var innkjøring i barnehagen men det utgår pga vannkopper, så blir kos hjemme :) Der da?

Back
Topp