JaGod dag!Streng mormor?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaGod dag!Streng mormor?
![]()
Jeg synes også det er vanskelig spise lite nok kalorier til å ikke legge på seg av å ikke trene...
Det var da også noe å kjefte forJa fordi det var ikke ryddig og rent nokhun er litt nazi ... Ikke lett å ta alt husarbeid på en gang med ME altså. Hun hjalp meg da med vinduvask og vasking. Snill hun
jeg kommer til å legge meg med lille N i dag
![]()
Jeg teller heller ikke kalorier, og har fokus på ren og sunn mat. Men fårJeg teller ikke kalorier eller slanker meg, har heller fokus på å spise mest mulig rene matvarer og prøver å spise normale porsjoner og spise regelmessig (sliter med å få i meg mer enn 1-2 måltider) og så var det disse søte drikkene og snopet som frister innimellom damen for all del, hender jeg synder med maten da og det har blitt litt lette løsninger nå i det siste da...
En er vel rundt 10 g, er det ikke det du får lov til å spise om dagen?
Jeg teller heller ikke kalorier, og har fokus på ren og sunn mat. Men får
Åpenbart i meg for mange kalorier, for legger på meg med en gang jeg ikke trener. Ja, og de søtsakene da... Og merkelig nok mye mer fysen på det når jeg ikke trener...
Vi må ha det klint siden noen var slemme å meldte oss til bv ... Møkkafolk som holder på sånn *sint* også sammenligner hun meg og hunDet var da også noe å kjefte for![]()
Glemte helt å svare deg her om dagen jegHyggelig å 'se' deg igjen! Alt vel?
Det er nettopp der min greie ligger også...Ja det er rart med det der.. må bli strengere med å ikke få i meg slike usunne ting...
September blir veldig spennende!Glemte helt å svare deg her om dagen jegAlt vel, ja
Har perioder hvor tlf er lagt mye bort, så da henger jeg ikke helt med her inne! Men nå er jeg spent på kravene som kommer for september!
![]()
Alt vel med deg og?![]()
Sommer er best! Helt klartJoda, høsten er ikke såå ille
Men sommer er jo best!
Det er nettopp der min greie ligger også...
Meldt dere til bv? :/Vi må ha det klint siden noen var slemme å meldte oss til bv ... Møkkafolk som holder på sånn *sint* også sammenligner hun meg og hunjeg er ikke frisk og det var hun
etter 30 min var jeg gåen jeg x)
Har klart det før, så klarer det nok igjen. Må bare motivere meg...Klarer det en dag tenker jeg Hehe
Har klart det før, så klarer det nok igjen. Må bare motivere meg...
Ja anonym beskymringsmelding ... De har ingenting å ta oss påMeldt dere til bv? :/
Det er såpass jaJanazi på rydding og vasking
jeg blir så dårlig av husarbeid. Har vurdert hjemmehjelp, men må jo betale alt selv og de gjør ikke så mye har jeg hørt
![]()
Hva "bekymret" de seg for da?Ja anonym beskymringsmelding ... De har ingenting å ta oss på![]()