Hihi så kosVi sovna visst litt begge to, men kjekt å se film i armkroken uten pc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi så kosVi sovna visst litt begge to, men kjekt å se film i armkroken uten pc
Haha,...typisk sånn man ser på tv?!Joda, det er veldig sosialtLitt kjedelig at det er en såkalt "pubsport", for de fleste blir jo fulle som dupper
Gøy underholdning for meg da
![]()
Bare hyggeligTakk for det![]()
Mer eller mindreHaha,...typisk sånn man ser på tv?!![]()
Så deilig daSovna på sofaen visstHåper junior sovner igjen så jeg og mini kan finne sengene våre vi og
![]()
Er helt ok med litt variasjonSå kjekt å både være litt her og der. Da blir ikke vakta lik hele veienok
![]()
Sikkert veldig morsomtMer eller mindreMen for all del, supersosialt, og man blir kjent med folk fra hele landet
![]()
Det tror jeg påEr helt ok med litt variasjon![]()
Det er detSikkert veldig morsomt![]()
Ser ikke sånn ut foreløpig. Junior sovna. I vår seng sammen med pappaen. Mini sover også i vår seng pga nattamming. Vet ikke helt hvor jeg passer inn oppi senga nåSå deilig da
Håper dere får en fin natt!
Lite jeg får gjort aleneDet tror jeg påEr dere flere ellee er det bare deg?
HahaSer ikke sånn ut foreløpig. Junior sovna. I vår seng sammen med pappaen. Mini sover også i vår seng pga nattamming. Vet ikke helt hvor jeg passer inn oppi senga nå![]()
![]()
Trangt er det, og koselig til en viss gradHahahørtes trangt og koselig ut
![]()
Det er santTrangt er det, og koselig til en viss gradBare så kjedelig når det går utover nattesøvnen.
OkLite jeg får gjort alene
I natt er vi 6 stykker.
Tja, litt lite egentligOken grei gruppe folk da sikker
![]()
OkTja, litt lite egentlig
10-15 hadde vært ideelt...
Hehe...lenge siden jeg har tatt den selvOkDu vet best, ditt yrke. Har ingen aning over hvor mange man bør være der
Har vel tatt danskebåten 4 ganger i mitt liv eller noe.. Der den ene gangen var etter fylte 12 år
![]()
Det tror jeg påHehe...lenge siden jeg har tatt den selv
Trenger såpass mange folk for å gjøre en god nok kontroll![]()
Ruller iland masse trailere, personbiler og gående passasjerer![]()
Det får du ta opp med Siv JensenDet tror jeg påMen er det ikke mulighet for å få flere på jobb?