Hei på dere.
Da er jeg på en maskin igjen.
Har rappet mac´en til eldsten
Da er jeg på en maskin igjen.
Har rappet mac´en til eldsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vurderer stort sett alltid jeg også. Men er så godt å ha gjort unna treninga på morran. JObbe litt ekstra i kveld, så tåler jeg å ikke jobbe tidlig i morraDu er gal du.
Det eneste jeg vurderer tiiiiiiidlig er om jeg skal sove lenger![]()
Håper det finnes et alternativ for degNei :/ ja, skal snakke med fastlegen![]()
Bruker løk, hvitløk, chilli, brokkoli og minimais i alle fallDet kan du jo
Hva putter du oppi da??
Høres jo bra utTror merket var Norheim..så var den gråog satt ned fra 699 til 299
![]()
Ja, skjønner denHører den på radio når jeg kjører til og fra jobb! Og den har visst brent seg helt fast! Men man må ha vært den, for å begripe akkurat hvor irriterende den er![]()
Kjøre familien til de steder de skal, skrive handleliste, handle inn til neste uke ut fra ukes menyen, forberede middagen, hente familien og lage middag.Dere skal i morgen da?![]()

Det må du prøve en gang jaDet har jeg aldri prøvder jo sååå godt!
Prøve hva?Det må du prøve en gang ja![]()
Bake klippekransPrøve hva?
Hva i alle dager er det?Bake klippekrans![]()
Ja gjør det!Da skal jeg lytte etter den neste gang jeg hører radio![]()
Er ganske likt kanelbolle, bare at det lages i en krans og man klipper i den før stekingHva i alle dager er det?
Har sm-fri i morgen. Får en installatør hit på formiddagen, så da holder jeg meg hjemme. Etterpå skal jeg gjøre noen ærender i byen. Du da?Dere skal i morgen da?![]()
Du, matguruen, har du ikke hørt om klippekrans? :OHva i alle dager er det?
Da vet jeg hva det er uten å se på linken.Er ganske likt kanelbolle, bare at det lages i en krans og man klipper i den før steking
Slik som dette:
http://www.detsoteliv.no/oppskrift/klippekrans
OkeiDa vet jeg hva det er uten å se på linken.
Har bare ikke vist hva det heter før
Skjønte hva det var når jeg fikk det forklart.Du, matguruen, har du ikke hørt om klippekrans? :O
Har egentlig aldri kalt det noe som helstOkei
Hva kaller du det da?
Er feil blodfortynnende så i stedet for kun albyl-e skal jeg ha sprøyter ogsåHåper det finnes et alternativ for deg![]()