Hihi...nei ingen favorittJeg kan ikke fordra sopp. Punktum![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...nei ingen favorittJeg kan ikke fordra sopp. Punktum![]()
Hehe....veldig greit å skåne huset for sånt jaSikkert.
Ingen som ville påta seg skylden, for å du det sånn, men et par som synes vi kunne lage en til så de fikk se på...
Jaja, rent nå. Og glad jeg ikke har den gjengen der hjemme hvor vi har tre etasjer pluss to sider an huset å holde øye med dem på...
Ananas dyppet i sjokolade!!Elsker ananas!
Det synes jeg du burdeHar alltid knekkebrød i skapet, så skal huske det til neste gang![]()
Fikk ikke med meg den?!Datteren hadde slått nesa i sengekantenEgen tråd om det
![]()
Det verste er faktisk å finne på noe ja!Jeg liker å lage mat jeg damen sliter når jeg skal finne på noe, er så matlei og frøkna har aldri forslag...
Ååh...sommer!Hvitvin! I sola! Love!
Men litt udigg med all vepsen...
Bare å oppføre seg pentJepp... Jeg var 15 og de brøt hver eneste regel så er ikke så happy nei :/ de får bare granske, og lar de komme og er voksener ingen som vet hva jeg tenker inni meg
![]()
Det verste er faktisk å finne på noe ja!
Har faktisk laget pizzasnurr idag for første gang![]()
Har jo ikke noe i mot de som kommer, men jeg kastet brevet rett etter jeg fikk detBare å oppføre seg penthva du tenker er det kun du som vet
![]()
Var der tidlig i dag i alle fallFikk ikke med meg den?!
Stakkars da...
Hahaha!Hihi...det gjør det jo
Løpe maraton etter barn hele dagen![]()
Adams matkasse eller hva det heter??Nettopp derfor går vi i perioder for kokkemat på døra![]()
Du får spørre neste gangÅjakan jo hende det er sånn her også. Det vet ikke jeg
![]()
Fornøyd med adamasmatkasse når vi har det hvertfallAdams matkasse eller hva det heter??
Funker det bra??
Kos deg med kveldsstellDa blir jeg borte litt for kveldsstell av lille N og leggingspent på om hun tisser på do i kveld eller ikke
![]()