Klem tilbakeSkjønner deg godt! Klem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem tilbakeSkjønner deg godt! Klem!
Neida, ingen spesiell grunnUff da.. Hvorfor var det en trist dag i går?
Ikke så rart du blir detDet er det og ikke minst krenkende ... Nå blir jeg enda mer skeptisk på hvem jeg kan stole på :O takk![]()
Anonymt så aner ikke og vet ikke hva det er i meldingen før møte :O men har stygg mistanke om hvem det er.. Jævlig feigt og dårlig gjort å holde på sånnIkke så rart du blir det
Er det noen du kjenner godt som har gjort dette mot deg??
Hvis allmenntilstanden er dårlig ville jeg holdt henne hjemmeEr ikke helt inni det hvor syk og hvordan syk :O snørrete, hoste og utslett er vel god grunn?vil ikke være alt for hønemor heller
![]()
Rotfylling er grusomt!!Ser jungelboken 2 nå før middaghater jekselen som må rotfylle :O tannlegeskrekk ... Men tåler jo ikke bedøvelse med adrenalin eller sitte der mer enn 20 min ca :O heldigvis har tannlegen boret opp kanalene
![]()
Hun har ikke spist noe særlig siden i går så ser anHvis allmenntilstanden er dårlig ville jeg holdt henne hjemme
Jeg sender gutta i barnehagen selvom de er forkjølet så lenge de er i full fart og ikke har feber![]()
Vet ikke :O ringer på mandag å hører. Hater å bruke så mye penger på tennerRotfylling er grusomt!!når skal du det??
Flaks det daellers hadde det vært mye jobb
![]()
Neeei... Du og gubben altså![]()
Ikke heeeelt så enkelt som å bare koste sammen, ettersom noen har... Vel utfra spredningen vil jeg si colaflaska er ristet godt.... Må vaske det meste av gulvet, to bord i alle fall, for cola. Jadda..Høres veldig lettvint og greit ut
Kos dere med selskap!
Var innom den på sentret.Her har jeg gått en tur til butikken og en kles- og interiørbutikk som har opphørssalg.
70% på nesten alt! Til og med By TiMo kjolene! Men de hadde ikke størrelsen minHandlet meg ring, neglelakk, lysestake og potetskjuler da
Mannen er på jakt, ene eldste løper ut og inn med bikinien på og plasker i bassenget. Yngste ligger i bare bleia og har snudd seg fra rygg til mage flere ganger nå
Du må jo innom Norwegian Outlet da!![]()
Ananas er generelt nam! Hvilket minner meg på at jeg har en fersk en i kjøleskapetÅåh, ananas er SÅ nam på pizza!![]()
Fytti, så ekkelt!Anonymt så aner ikke og vet ikke hva det er i meldingen før møte :O men har stygg mistanke om hvem det er.. Jævlig feigt og dårlig gjort å holde på sånn![]()
Ja da får du se ann formen til mandagHun har ikke spist noe særlig siden i går så ser an![]()
Huff, bra det er en død tann i det minsteVet ikke :O ringer på mandag å hører. Hater å bruke så mye penger på tennerble sånn etter svangerskap med oppkast omtrent hele svangerskapet
tannen er dø heldigvis
![]()
JaFytti, så ekkelt!
Lavmål å holde på sånn..![]()
Er man i tvil så bør man holde hjemme mener jeg. Mye verre å sende en dag i bhg med halvveis sykdom, enn å holde hjemme en dag man er i tvil.Er ikke helt inni det hvor syk og hvordan syk :O snørrete, hoste og utslett er vel god grunn?vil ikke være alt for hønemor heller
![]()