Skravletråd august

Ja :( må i møter pga dette, men er veldig godt at ikke bare familie ser at hun har det veldig godt :D både legen min og pedleder ser det :D ja det tar jo liv av kroppen :O

Hva slags cellegift er d snakk om? Jeg har tatt cellegiftstabletter. Jeg tålte de ikke, men en venn av meg tålte de og brukte de i flere år.

Hva slags cellegift er d snakk om? Jeg har tatt cellegiftstabletter. Jeg tålte de ikke, men en venn av meg tålte de og brukte de i flere år.
Rituximab heter det

Samme her :D gubben hater det da..så da får han sin egen halvdel med sopp isteden :p for det liker ikke jeg :o

Sopp er såååå godt på pizza! Ananas er blæ! :p ;)

Dette er vel sånn man må på sykehuset å få

Ok, Imurell fikk jeg på blå resept, men jeg tålte de ikke som sagt. Men vi merka d fort da, så ingeb skade skjedd.

For se jeg kjenner som har brukt d og tålt d så har d fungert godt.

Men igjen, d er nok forskjellig styrke på d da.

Lykke til ihvertfall!

Ok, Imurell fikk jeg på blå resept, men jeg tålte de ikke som sagt. Men vi merka d fort da, så ingeb skade skjedd.

Lykke til ihvertfall!
Ja, men når man kanskje ikke blir bedre men verre da tørr ikke jeg ta sjansen :O håper de kommer med noe annet :) tusen takk :)

Ja :( må i møter pga dette, men er veldig godt at ikke bare familie ser at hun har det veldig godt :D både legen min og pedleder ser det :D ja det tar jo liv av kroppen :O
Må være utrolig utmattende og slitsomt å måtte bevise at man er en god mor hele tiden:(
Håper alle ser det samme som legen din og pedleder;)

Må være utrolig utmattende og slitsomt å måtte bevise at man er en god mor hele tiden:(
Håper alle ser det samme som legen din og pedleder;)
Det er det og ikke minst krenkende ... Nå blir jeg enda mer skeptisk på hvem jeg kan stole på :O takk ❤️

Lykke til ihvertfall!

Neeei... Du og gubben altså :o

Nei er hun syk så må hun være hjemme;)
Er ikke helt inni det hvor syk og hvordan syk :O snørrete, hoste og utslett er vel god grunn? :) vil ikke være alt for hønemor heller :p

Back
Topp