Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på shopping søta![]()
God dag snuppaGod formiddag jenter.
Her har jeg akkurat spist frokost.
Skal i dusjen nå, så handle det jeg glemte på torsdag før jeg pakker og drar til mamma
Sitter og lurer på om det er noe jeg trenger på Norwegian outlet når jeg første er i Vestby
Hvordan ser dagen deres ut?
Hei TamaraHei jenter!
Jeg har en liten utfordring til dere![]()
I går ble det kun skrevet 5119 innlegg på forumet totalt. Vi i moderatorgruppen har som mål at det skal skrives 7200 innlegg i snitt per døgn.
Som dere sikkert allerede vet så venter det en Storksak stelleveske til den brukeren som engasjerer mest på forumet i august.
Så til utfordringen: Lag relevante tråder rundtom på forumet. Del din kunnskap, svar brukere som lurer på noe, kanskje akkurat du vet noe som andre kan ha nytte av![]()
Og sist, men ikke minst, skravle så mye at denne lørdagen slås det rekord!!![]()
Å ja, visste ikke at du var sykJa :/ pga ME-syken, men når det er fint vær er jeg ute med lille N og i helgene alle sammen så mye vi kanblir noen timer så hjem
![]()
Så hærligJeg forteller mye om lille U, men dette er ingen fortelling om han.
Dette er en fortelling om en liten frøken.
Mannen og jeg satt å pratet og brått hørte vi en veldig trist frøken våkne.
Hører hun står opp.
Går opp, finner henne i lekestuen og viser henne tilbake til seng.
Skal jeg synge en sang for deg.
Hun nikker, men klarer ikke si hvem hun ønsker da hun er for trøtt.
Setter meg ned ved sengen hennes og begynner å synge første sangen som faller meg inn.
"Du mor vil du være så snill og høre på meg...."
Vet ikke hvorfor jeg valgte den, har ikke sunget den på lenge.
Tankene går tilbake, sang den alltid for henne når hun lå i kurven lille U ligger i nå.
Hun var vanskeligere å legge enn han, men den sangen hjalp.
Hun var urolig på de to første versene, rolig på det tredje og sovnet på det fjerde..
Tredje vers..
"At buksa var nyvaska vet jeg jo vel, men ramlarn i søla så dettern jo lell..."
Frøkna griper fanten og legger seg godt til rette på siden..
Fjerde vers..
"Je grudde meg litt før jeg skulle gå hjem..."
Frøkna snorker
Lille skjønne jenta min, får mamma til å huske tilbake og tårer triller <3
HahaKan ikke ha smula godt nok da.. Han merka ingenting
Evt så ble det for mange øl igår på han![]()
En liten deilig pizza med skinke og ananas?Takk det skal jegForslag til hva jeg kan spise i kveld som jeg er alene hjemme?
Så gøySitter her å lader opp til bryllup jeg nå![]()
Prøver å ikke si det så mye, for jeg vil ikke at folk skal synes synd på meg :O vært syk 6 år og fikk først diagnosen i år jeg :/ jaÅ ja, visste ikke at du var syk
Godt å nyte sola for en liten stund ihvertfall![]()
Sitter her å lader opp til bryllup jeg nå![]()
En liten deilig pizza med skinke og ananas?
Spagetti a la capri?
Hvitløksbaguetter med tomat og ost?
Litt tiltak å komme igang, derfor lager jeg mye, to pakker kjøttdeig og stor deig, når jeg først gjør det. Det er jo enkelt å lage mange når man først er igang. Genialt å legge i matboksen på turdag, som kjapt mellommåltid og elles kos.
Hahadu gjorde nok ikke god nok jobb
![]()
En liten deilig pizza med skinke og ananas?
Spagetti a la capri?
Hvitløksbaguetter med tomat og ost?
God formiddag jenter.
Her har jeg akkurat spist frokost.
Skal i dusjen nå, så handle det jeg glemte på torsdag før jeg pakker og drar til mamma
Sitter og lurer på om det er noe jeg trenger på Norwegian outlet når jeg første er i Vestby
Hvordan ser dagen deres ut?
Så gøySitter her å lader opp til bryllup jeg nå![]()
Er det noen sjans for at du kan bli frisk da?Prøver å ikke si det så mye, for jeg vil ikke at folk skal synes synd på meg :O vært syk 6 år og fikk først diagnosen i år jeg :/ jalille N trenger mamma når vi kan være ute og da er vi ute
alt for henne
hun fikk noen filmer idag og sengesett så hun kan ha dyne i stedenfor teppe i bhg
![]()