Arg, verdens farligste lekebutikk har nå også fått en avdeling med Petit Bateau.
Jeg har ikke råd til at den eksisterer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper det blir lettere med bebis. var slik for meg. Bodde her i tosifret antall år, men foruten ei, så er det først de siste 2-3 årene jeg har fått et skikkelig nettverk her.Ja, det er det. Syns det er veldig vanskelig å komme særlig lengre enn bare å være bekjente. Har hyggelige naboer også da, men dem blir liksom ikke heller "venner" på den måten om du skjønner! Kanskje det blir lettere når jeg får bebis![]()
Hvilken er det?Arg, verdens farligste lekebutikk har nå også fått en avdeling med Petit Bateau.
Den heter Riktige Leker.Hvilken er det?
å jeg vet ... det er farligDen heter Riktige Leker.
Nettbutikken er ikke så god, men den ved Aker brygger er en drøm
Arg, verdens farligste lekebutikk har nå også fått en avdeling med Petit Bateau.
Den heter Riktige Leker.
Da er vi HELT enigeDen heter Riktige Leker.
Haha*fnise* d er d du svarer når noen spør deg hva du jobber med tipper jeg![]()
Er ikke bekymret for toppenTrenger du flere altså ?![]()
Ligger da fint på toppen du![]()
![]()
Hehe...ja da blir det i minste ordnet litt hjemmeJa, veldig koselig! Og realt, for da blir d tørka støv(før de kommer altså
)
Er du på jobb enda?
Da er vi HELT enige![]()
Åh, den er så fin!!![]()
Var der inne i 10 minutter og det ble over 700...å jeg vet ... det er farlig![]()
upsVar der inne i 10 minutter og det ble over 700...
(Men fikk tak i det jeg var på jakt etter da..)
Jeg gikk omvei rundt den sist jeg var i Oslo. Farlig dyrt å gå innom...Var der inne i 10 minutter og det ble over 700...
(Men fikk tak i det jeg var på jakt etter da..)
God formiddag og happy fredagFredag! Ukas herligste dag!
Bare komme seg opp og på jobb nå, så man kan få helg![]()
Ok, da gleder vel pappaen seg daNei, bare 9 mnd. Nå er det pappas tur å så er det barnehage![]()
God formiddagGod morgen! Her tar vi det helt rolig på morran, så gutta har kommet oppi sengs til meg og vi der Dora, så en sen frokost før det blir sen ankomst i bhgn idag![]()
Og enda bedre når det er sol, sushi, øl og fest i venteGod formiddag og happy fredag
Enig, beste dagen i uka!
God formiddagGod morgen! Her er vi "tidlig" oppe idag![]()