Håper dere får en flott nattNå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgendet hadde vært noe det!
God natt![]()
Sov godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får en flott nattNå sover lille F søtt her...så da tar jeg og kveld..kanskje vi klarer å komme oss ut dørene før 12 imorgendet hadde vært noe det!
God natt![]()
Så koselig med besøkHva skjer her inne da? Har alle lagt seg?
Fikk vite at foreldrene mine kommer på lynvisitt i morgenhar satt mannen til å rydde litt. Så får jeg tørke over alle flatene i morgen
(De bor 50 mil unna så gleder meg jo til å se dem)
Håper dere får en flott natt
Sov godt!
Nei, er ikke alltid så enkelt! I hvert fall ikke komme nærmere innpå folk enn bare sånn bekjentskaper. Dem har jeg flere av![]()
Dåne, blir jo nervøs av såntHun hadde ingen planer om å spare seg, så du kan ta det rolig![]()
Ååh....så koselig daMed meg vel![]()
Blir sikkert koselig det ogsåDet blir koselig
Vi skal på hytta til svigermor![]()
Så koselig med besøk
Jeg har ikke lagt meg, er på jobb![]()
Koselig med foreldrebesøk da, men litt stress at de ikke varslet!
Jeg har lagt meg, men sovner nok ikke på en stund...
Flaks du sendte melding da!Våkna og måtte på do jeg. Ikke sovna enda. Litt dumt mtp at vesla kan våkne tidlig.
De sa for et par dager at de kanskje kom men skulle si ifra først. Så hørte jeg ikke noe mer så sendte en melding i går.
Kjipt at det går så fort altså
Har du hatt 1 år?
Tror ikke det er grunn til det. Bare bra at noen fortsatt skravler etter oppnådd mål ogsåDåne, blir jo nervøs av sånt![]()
Oi, det var tidlig for dere jaGod morgen! Her er vi "tidlig" oppe idag![]()
Det blir det helt sikkertBlir sikkert koselig det også![]()