Ja, samboeren pleier å dra ut for å fiske noen kvelder. Derfor fiskeenkeFiske enke?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, samboeren pleier å dra ut for å fiske noen kvelder. Derfor fiskeenkeFiske enke?![]()
Hadde bestilt en pakke med 72 fargeblyanterHurra, hva har du bestilt?![]()
Det gjør dere. Men slitsomt når sykdom herjerHåper vi får inn rutinene igjen
Ja, i dag har det vært stille. Nesten ingenting å gå gjennom etter jobb joSynes det er stille og fredelig her jeg![]()
Flott at du er fornøydJaliker veldig godt pedleder i bhg og begynt å like de ansatte også
![]()
Da ble det nok litt varmt jaJaikke sant
gikk med svart bukse og topp dumme meg
![]()
Godt det ikke er vanlig daNei, ikke så ofte heldigvis. De har noen byggeprosjekter et stykke unna akkurat nå, så kan bli noen ganger over en liten periode![]()
Hehe, har bare baby i magen jeg og Syns det går seint likevelÅ neidagår seint med baby
![]()
OK, hva skjer?Jeg blir gal!
Blir sliten av slik svømmingHjemme fra babysvømmingsovna etter jeg kom hjem å
![]()
Med eller uten sjokoladetrekk?!Vår avtale gjelder sjokolade for meg, og i denne sommervarmen er jeg glad for d! Spiste en is. Nam!!!
Høres ikke bra utSliten og trøtt og sulten og syk og dårlig stemning i huset og overtrøtt baby !
Ja, samboeren pleier å dra ut for å fiske noen kvelder. Derfor fiskeenke![]()
Sjekket ut flere barnehager?!
Flinke dere er!
Hehe, har bare baby i magen jeg og Syns det går seint likevel![]()
Det likte mine veldig godt ogsåDagens nye smak, avokado og det var visst veldig godt![]()
Ja er veldig koseligGaver er alltid gøy å handle![]()
Så gøyHadde bestilt en pakke med 72 fargeblyanter![]()