Høres ut som en rolig dag, daGod morgenha en fin dag på møte og helsestasjonen
blir koselig med babysvømmingen
Jeg skal ha meg en liten lur når frøkna har reist, og så lurte jeg på om jeg skulle bytte noen gaver som vi har fått flere like av...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en rolig dag, daGod morgenha en fin dag på møte og helsestasjonen
blir koselig med babysvømmingen
Jeg skal ha meg en liten lur når frøkna har reist, og så lurte jeg på om jeg skulle bytte noen gaver som vi har fått flere like av...
Huff da. Så kjedeligHadde egentlig, men de går nok til soving isteden ! Hørt på skriking siden klokka 3
Jaja sånn er detHuff da. Så kjedelig![]()
Høres ut som en rolig dag, da![]()
God morgen! Hurra for lille F som er 3 uker idag!<3
God morgen, eller formiddag hva det nå en er for dere, vet ikke helt hva det er for meg
Var oppe kl 6, men sov igjen kl 9-11
Skjer det noe spennende her i dag?
Det var litt tidlig å stå opp da, ja. Når man først har kommet i gang med dagen er det ikke noe særlig å legge seg nedpå igjen.Trenger det siden lillebror har holdt det gående siden kl 4.30 i dagmen nå er det så seint at selv om han har duppet av nå så kan ikke jeg....
3 timer til jeg skal avgårde til barnehagenhmmm hva skal man finne på tro
det er onsdag og lille lørdag her i heimen så da kan jeg spise godis
![]()
![]()
Ja, av og til er det sånn.Jaja sånn er det![]()
Jeg har ikke sovet så bra !
Ja vertfall når vi endelig har fått de inn så bra.
Uff så fælt !
Allerede![]()
Så veldig kos ut
Husker ikke i farta, men det er ikke mye nei! Så det er ikke no problemHar ikke sjekka oppdatering siden i går ettermiddag heller
![]()
Ikke vanligvis, men gjorde det i dagGod formiddag! Enn så lenge
Sover U så lange dupper?
Ja, av en eller annen grunn klarer vi aldri være tidlig ferdig med ting.
Så når jeg nå våknet litt før klokka går jeg og tar en dusj, så er det gjort
Det var litt tidlig å stå opp da, ja. Når man først har kommet i gang med dagen er det ikke noe særlig å legge seg nedpå igjen.
Da er det bare å holde ut til kveldenJa det syntes jeg også at det varNei hadde han sovet når søstra gikk til skolen kunne jeg ha tatt meg en liten lur men nå er det jo langt på dag så det går ikke
![]()