Æsj daSkulle vært natta her også, men når samboeren er borte og jeg er husredd lar søvnen vente på seg.![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj daSkulle vært natta her også, men når samboeren er borte og jeg er husredd lar søvnen vente på seg.![]()
![]()
![]()
Jepp, ikke noe for meg med 10 tommeltotter ihvertfall![]()
Kos deg på møte, det skal jeg ogsåGod morgenher bærer det snart av gårde på butikkleder-møte på jobben før vi skal på helsestasjonen en tur. I kveld starter babysvømmingen igjen, og jeg gleder meg
Noen sol har noen spennende planer?
God morgenGod morgen ! Håper alle har sovet godt
Ja det baller fort på seg om man uroer rutineneJa jeg synes det! Men tror han angra på det i natt, for den har vært grusom ! Og i tillegg har hu skriki siden 6, fikk hun endelig til å sove i vogna nå da. Men regner med hu blir lagt til tia i dag
Håper du ikke stopper der men tar med deg de 22 siste også daJoda. 2200 er målet da! 5 igjen nå
aha, skjønner.Større...er det C5 tro?
Og noen er ikke så høye men brede om du skjønner.
God morgenGod morgen12 grader ute med sol og blir 19-22 grader utover dagen
begge er slitene idag
![]()
God morgen og god skolestartGod morgrn
Første skoledag for kengubarnet som starter i 4.klassenår ble han så stor!?
Solen skinner å jeg skal så absolutt nyte den
God morgen og lykke til med hverdagen igjen.God morgrn
Første skoledag for kengubarnet som starter i 4.klassenår ble han så stor!?
Solen skinner å jeg skal så absolutt nyte den
Jeg kjøpte i bokhandelaha, skjønner.
her har vi bare fått hjem A4 til nå, så da lurer jeg på å prøve sånne.
Men hvor kjøper man dem? Og de er kule, sant?
Da må jeg prøve også. Må ha en barnebursdagsgave også, så da må de bli fra bokhandel tror jeg. Hakke tid til shoping sånn egentligJeg kjøpte i bokhandelkjempe kule!
Håper du ikke stopper der men tar med deg de 22 siste også da![]()
Ja, det er jo det. Greit å slippe for mye stress på slutten også![]()
Husker ikke i farta, men det er ikke mye nei! Så det er ikke no problemHar du langt igjen da?
Haha, åja sånn å forstå ja...Å, vet hvem d er. Synger griseviser og er med i reklame for nummeropplysningen 1900 tror jeg.