Skravletråd august

Jeg dro til en vennine i leggetiden til snuppa ! Men han kunne ikke ha hu da, så jeg måtte ta hu med. Fikk vært der i 2 timer for hu slo seg totalt vrang og bare hylte fikk ikke roa hu eller noen ting. Så jeg sa at han fikk ta ho resten av kvelden og da ble han sur for det var ikke hans feil at hu ikke sov !

Jeg dro til en vennine i leggetiden til snuppa ! Men han kunne ikke ha hu da, så jeg måtte ta hu med. Fikk vært der i 2 timer for hu slo seg totalt vrang og bare hylte fikk ikke roa hu eller noen ting. Så jeg sa at han fikk ta ho resten av kvelden og da ble han sur for det var ikke hans feil at hu ikke sov !

Hjelpes..da haddr jeg og blitt irritert på han ja :p
Hvorfor kunne han ikke ha hu når du skulle på besøk da? :o

Heldigvis! Begrenset hvor mye man får skravla, eller får prioritert skravlingen.
Ja, det er jo det. Greit å slippe for mye stress på slutten også :)

Hva har skjedd?:(
Jeg dro til en vennine. Også har vi endelig greid eller jeg har greid. Å få legge rutiner på Miley. Så hu skulle egentlig lagt seg når jeg dro. Men han kunne ikke være hjemme med ho, for han sov når jeg kom hjem. Men det hadde ho gjort å.

Så fikk vært der i 2 timer da var ho så overtrøtt at jeg tror hele nabolaget hørte at hu hylte ! Fikk ikke roa hu ned eller noen ting. Så jeg ga ho til gubben når jeg kom hjem å sa at ho var hans resten av kvelden. Og da ble han sur fordi det var ikke hans feil at hu ikke sov

Back
Topp