Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg dro til en vennine i leggetiden til snuppa ! Men han kunne ikke ha hu da, så jeg måtte ta hu med. Fikk vært der i 2 timer for hu slo seg totalt vrang og bare hylte fikk ikke roa hu eller noen ting. Så jeg sa at han fikk ta ho resten av kvelden og da ble han sur for det var ikke hans feil at hu ikke sov !Hva skjer?![]()
Jeg liker egentlig sjokolade godt, men kan vel telle på en hånd de gangene jeg har spist det i svangerskapetSjokolade.. Det er et must!
Håper han ikke våkner daJeppsynd han sover så godt..
Jeg elsker smash !Sjokolade.. Det er et must!
Taper ikke på detSkader ikke å prøve![]()
Jeg dro til en vennine i leggetiden til snuppa ! Men han kunne ikke ha hu da, så jeg måtte ta hu med. Fikk vært der i 2 timer for hu slo seg totalt vrang og bare hylte fikk ikke roa hu eller noen ting. Så jeg sa at han fikk ta ho resten av kvelden og da ble han sur for det var ikke hans feil at hu ikke sov !
Fordi han sov når jeg kom tilbake ! Men det hadde snuppa gjort å ! Hu har sovna 21 de 3 siste dageneHjelpes..da haddr jeg og blitt irritert på han ja
Hvorfor kunne han ikke ha hu når du skulle på besøk da?![]()
Men mange dager å gjøre det på enda![]()
Ja, det er jo det. Greit å slippe for mye stress på slutten ogsåHeldigvis! Begrenset hvor mye man får skravla, eller får prioritert skravlingen.
God kveld og god nattGod kveld ! Hva skjer ?
Du får sove godt når den tid kommerSatser på det
Skal legge meg snart jeg også![]()
Ja blir vel morgen her etterhvertGod kveld og god natt![]()
Jepp, måtte til og med Google det for å finne enkleste måtenJa det må de nesten være om de ikke passer.. men kjedelig da, for da må du legge på vanlig bokbind![]()
Hva har skjedd?Kjenner jeg er sur på gubben nå !
Fortere enn man aner detJa blir vel morgen her etterhvert
ikke santDet er jo kjempe godt![]()
Jeg dro til en vennine. Også har vi endelig greid eller jeg har greid. Å få legge rutiner på Miley. Så hu skulle egentlig lagt seg når jeg dro. Men han kunne ikke være hjemme med ho, for han sov når jeg kom hjem. Men det hadde ho gjort å.Hva har skjedd?![]()
Jepp, måtte til og med Google det for å finne enkleste måten![]()