Stemmer det![]()
Skjønner ikke humoren med ham jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det![]()
Fikk visst ikke tid til å skravle så mye som jeg hadde tenkt idag.. Hadde jo egentlig planlagt å nå målet, men..
Det får vi håpe påJa, det gjorde faktisk det
Har vel noe med å komme inn i rutinene i hverdagen igjen også
Tar seg nok opp igjen![]()
De smaker nok best i dagOooh! Jeg har kjøpt jordbær idag! Takk for påminnelsenhadde glemt dem ut!
Og det er kveldens mål?![]()
Det skal gå braDet får vi håpe på
I mål kommer vi nok uansett!
Vi har ikke bleiebøtte nå, så synes det er greit å få kastet dem med en gang
Vurderer å skaffe en ny til neste nå da![]()
Aha...da er det bare å krysse alt man harJo, litt..men de tar uansett inn de søkerene som bor i den kommunen først, så spørs det jo om det er flere plasser igjen![]()
1600 er jo bra da8 innlegg her. Men d er til 1600 da. Litt forskjell eller?![]()
Nei, han er noe særSkjønner ikke humoren med ham jeg..
Eller det blir kalorier av et annet slag![]()
![]()
Hihi...kanskje greit å drøye litt for F sin delNei, han slapp visst å smake
Men hunden fikk..han elsker det!![]()
Vi hadde gratisbøtte fra barnas hus sist, men lokket knakk. Kanskje prøve babyshop sin nå daVi har toer de der gratisbøttene fra babyshop og barnas hus.. Tester dem ut
![]()
Alle størrelser egentlig![]()
Langt derifra
Mannen har fri i morgen og fikser mye da. Siste hånd på verket, pynte kaken, gjør jeg i morgen for jeg er redd det spiselige bildet ikke tåler å ligge på smørkrem over natta.
Han må handle. Jeg har glemt godteposer, og ordne litt sånn ute (vaske bord og finne puter etc) og anhengig an hvor langt han kommer i dag, trolig ta mer eller mindre hele kjelleren i morgen.
Ja, er nok lurt
Men må bare....først veit du![]()
Joda. 2200 er målet da! 5 igjen nå1600 er jo bra da![]()
Blir fort det når det er helgUhm..ja det blir nok ganske så sikkert det![]()
Blir fort det når det er helg![]()
Det kan det jo være, men straks natta kjenner jegOg det er kveldens mål?![]()