Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen
God morgenJeg er oppe igjen![]()
Mannen er alltid positiv, så han teller ikke.Når mannen er fornøyd så er det nok bra
Vi skulle vel alle vært litt mer trent![]()
Det har vært helt ekstremt. Vi visste at det var mye å gjøre, men ikke at det var så ille.Litt av et prosjekt sikkert?!
Veldig spennende da!
God morgenGod morgen! "Tidlig" oppe her idag![]()
God morgenGod morgen![]()
Tusen takkSå flink du er![]()
Ja, den gjør det. Lurer på hva min 40 års krise bringerHehe...panikken tar oss![]()
Ja, dessverreRydding=en evig runddands :S
Levering to plasser, særlig om man har med den yngste inn på skolen før bhg, tar tid ja.Jeg er overrasket over hvor lang tid det tar på morgenen nå, med levering på to ulike steder. henting også forsåvidt, men der deler vi oss litt mer vi voksne.
Gårsdagens førsteklassing var strålende fornøyd! Også fornøyd med lekser på første dag. Mammaen litt mer overrasket over det kan man si![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Jeg gruer meg til å få to unger ut og i samme bhg på morgningen jeg. Tør ikke engang tenke på når jeg må to stederJeg er overrasket over hvor lang tid det tar på morgenen nå, med levering på to ulike steder. henting også forsåvidt, men der deler vi oss litt mer vi voksne.
Gårsdagens førsteklassing var strålende fornøyd! Også fornøyd med lekser på første dag. Mammaen litt mer overrasket over det kan man si![]()
Effektiv du har værtDa har jeg levert eldste på skolen, frøkna og mannen på toget, vært innom kirkekontoret 30 km unna for å snakke om dåp og satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin.
Nå en liten pause.
Hva driver dere på med?
God formiddag forresten.
Flink du erBlir så imponert over alle som vet hva alt koster og hvor mye de bruker på alt i butikken. Jeg hat ikke peiling! Så nå skal jeg begynne å bli litt flinkere.
Tok vare på kvitteringen idag.
OG: kjøpte lett ost på halv pris, delte i to, raspet og la i fryseren. Så har jeg til pizza og taco etc.
SÅ imponert over meg selv![]()
Kanskje jeg ville prøve noe nytt?!Vet du har det.
Er derfor jeg syns det var litt rart![]()
Verdt å prøveMigrene utløses av blant annet stress og mye som skjer.
Dette gir avslapning og hjelper derfor