Haha! Nei ok.. Men det var ikke maten som var gratis hos henne daHahakjenner itte tel a
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Nei ok.. Men det var ikke maten som var gratis hos henne daHahakjenner itte tel a
![]()
Rydde videre og handleIgrunn ikke. Hva med deg?
Hehe ja! Men sp var det å skjønne den da.. Windows 10 var visst noe annet enn det gamle greiene vi haddeDet vil jeg trony verden!
Det er jo kjektSkal til jordmor daDet er jo litt kjekt
Deg da?
Haha! Som dratt ut av en Arnie-sangHaha! Nei ok.. Men det var ikke maten som var gratis hos henne da![]()
Er fra Kill BuljoHaha! Som dratt ut av en Arnie-sang![]()
Nei, i årI ett år?
Er d mulig?!
Håper det varer hele nattaGodt å høre![]()
Ikke det høyeste kanskje, men må jo gjøres dammDet er jo kjektrydde og handle her. .
Det er jo en god dealJeg var uten tørketrommelen i nesten ett år i fjor. Fikk ikke rotet oss til å bestille service.
Leverte vått tøy til mamma i nabo huset og fikk det ferdig brettet tilbake![]()
Skjønner det er kjiptJa, det er to klasser. Ja, vi Syns det var litt rart. De ble splitta i hver sin gruppe på prøveskoledagen og, og da sa hun andre mammaen ifra om at hun syntes det ble dumt, og allikevel ble de ikke plassert i klasse med hverandre. Skjønner ikke hvorfor dem spør foreldrene om ønsker, for å si det sånn. Det gir oss jo et inntrykk av at vi har innflytelse, når vi ikke har det. Og det er litt irriterende![]()
Ikke så vanskelig egentligHadde jeg bare klart å gjøre som deg![]()
JaIkke det høyeste kanskje, men må jo gjøres damm
Åhh.. Ja ikke sant! Kjedelig!Skjønner det er kjipt
Min eldste ble puttet i en klasse uten noen av guttene han kjente fra barnehagenså vet hvordan det føles..
Ja, da såEr fra Kill Buljomen...arnie-sang?
Aldri hatt en eneste kynner jegKynnere kan være ganske plagsomme!!
Det gjør ikke jeg heller. Får helt hettaIkke så vanskelig egentlig
Jeg takler ikke klær som strammer...![]()
Ja det er nok lurtDet er bra målestokk det. Da kan man gjøre grep før det går for langt![]()
Ikke noe å trakte etterAldri hatt en eneste kynner jeg![]()