Det hørtes veldig koselig utÅååååååå jeg har kosa med lille snuppa mi i dag igjen. Skjønneste tante skatten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes veldig koselig utÅååååååå jeg har kosa med lille snuppa mi i dag igjen. Skjønneste tante skatten![]()
Det var det ogsåDet hørtes veldig koselig ut![]()
Yes den var kjempekulSå kult![]()
Da får vi kjøre oss inn igjen sammenGod kveld!Har mer eller mindre falt av jeg og...
![]()
Eldste vår også. Jeg er litt skrekkslagen. Han er veldig spentWææææ! Eldstejenta mi begynner i 1.klasse i morgen!![]()
Skjønner ikke hvor årene er blitt av...
Samme er jegDa har vi en dealjeg er sjokoman, så dette kan bli spennende. Abststinenser i vente!
Fisk er fiskSyns det lukter syntetisk fisk jeg![]()
Satt med alle de samme følelsene ifjorJa, som jeg skrev i stastad: er noe med det å komme på skolen, plutselig er dem så mye mer overlatt til seg selv og settes andre krav til dem. Det har dem nok sikkert godt av, og vokser mye på, men det er jo bare den følelsen av at lille klumpen min har blitt så stor!
Ja, ikke sant!!Satt med alle de samme følelsene ifjor
Vondt i hjertet av å tenke på at han var ferdig med trygge og gode barnehagen![]()
Kan jeg tenke meg.. Hvordan skal du jobbe i morgen da?Ja, for så vidt. Dessuten må vi jobbe helg for å få nok timer selv.
Ganske sliten, ja.
14 til 21. Skal ha fri på onsdag, daKan jeg tenke meg.. Hvordan skal du jobbe i morgen da?
Veldig enigÅh, fiskeboller i hvit saus er nam!
så koseligÅååååååå jeg har kosa med lille snuppa mi i dag igjen. Skjønneste tante skatten![]()
Kvir meg alleredeJepp! Deal!![]()
Men og veldig kjekkJaaa! Veldig og![]()
SKal du jobbe hver dag frem til ferien?Nei, ikke før neste uke igjen
Det er jeg og når jeg går inn for detSamme er jegmen er veldig viljesterk
![]()
Grattis med skolejenteWææææ! Eldstejenta mi begynner i 1.klasse i morgen!![]()
Skjønner ikke hvor årene er blitt av...
Haha!Nam nam. Hva slags boller har han laget?
HihiTakk for detSkal ærlig innrømme at jeg føler meg som superwoman når de kommer en etter en og spør hvor ting er, og jeg sier hvit de finner det. Haha!
![]()