Jeppeti! Må inn og lage litt liv i gruppa vår og. Den har dabbet litt av syns jeg! Få i gang noen heftige greier![]()
Jepp, må få litt gang på det!Men nå: duppe! Snakkes senere![]()
God natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeppeti! Må inn og lage litt liv i gruppa vår og. Den har dabbet litt av syns jeg! Få i gang noen heftige greier![]()
Jepp, må få litt gang på det!Men nå: duppe! Snakkes senere![]()
Det skjønner de aldriJa! Og smuler! Mannen har ikke forstått at det går an å vaske av benken etter seg enda, dessverre.
Bare en del små ting som ble litt mye.Hvorfor er du sinna på ham?!![]()
Så masse spennende planer dere harVis vedlegget 131056
Vis vedlegget 131057
Det bak sofaen skal kastesnår hun starter i bhg skal andre delen av kjøkkenet som var her når vi flyttet hit males og dørene rundt her
mannen skal etter hvert opp lettvegg og mammaen kan starte å dekorere barnerommet
![]()
Godt å få rensa luften! ❤Bare en del små ting som ble litt mye.
Har snakket og er ferdig med det nå
Haha, nei. Ei heller å lukke skapdørene etter seg. En så enkel ting å gjøre, og ser med en gang så utrolig mye ryddigere ut!Det skjønner de aldri![]()
Gratulerer så mye med guttetass i magenJa skulle vært på tirsdag, men den timen ble avlyst. De måtte ta igjen alle timene, så fikk komme i dag. Så en liten, frisk og aktiv gutt![]()
Takk, søtaFlink du er
Ja..alle spor må bort!!![]()
Jepp, helt toppHelt greit å være eldst![]()
Takk, søta
Imorgen er det null sjokolade på meg...ikke før fredag eller lørdag![]()
Her går det i container på gårdsplassenHva gjør man med ting som er kjekt å ha? Hvor lenge er det kjekt å ha? Har så mye rot..
Jippi for effektiv dagHurra! Liker sånne dager hvor man får ting gjorthar bestilt forsikring på F, søkt bhg plass til neste år, sendt ut invitasjonene til navnefest, vaska klær og begynt å lage fotobok
![]()
Hehe...da har han nok fått ut litt luftFår jaggu håpe det, for han har virkelig fått prompa masse og så gulpa han meg i halsgropen før han sovna![]()
Mye koster det å leie en container?Her går det i container på gårdsplassensååå lei av ting som er kjekt å ha...
![]()
Betaler per kilo! Iallefall gjorde vi det sist vi pussa opp. Betalte litt leie for å ha den utenfor, ikke mye. Men var per kilo som kosta.Mye koster det å leie en container?
Ser denHar også gjort det på mandager til nå, men nå som jeg vet at fisk og skalldyr blir levert på tirsdager, skal jeg jammen bytte! Jeg vil gjerne ha det så ferskt som mulig!![]()
Nei, de har vel også levering på tirsdag og torsdag her, så det er også et godt poeng!Ser denblir ofte tirsdager her og. Mange av obs sine tilbudsvarer er ikke på plass mandagen
Kommer og litt an på hva du skal hiveMye koster det å leie en container?
Det prøver jeg å fortelle mannen. Han tar alltid med seg gratis matbokser. Det er stappfullt i skapetJa, det funket faktisk veldig bra. Ikke savnet noe av det, faktisk! Noen ting fikk aldri lapp på seg, for eksempel sånne gedigne kompegryter og sånn som jeg vet jeg bruker sjeldnere, men fortsatt faktisk bruker.
Men fant ut at jeg trenger faktisk ikke 14 matbokser. Ei heller 6 forskjellige øser. Osv.![]()
Da kan det fort bli dyrt daBetaler per kilo! Iallefall gjorde vi det sist vi pussa opp. Betalte litt leie for å ha den utenfor, ikke mye. Men var per kilo som kosta.![]()