Forstår deg så godt!! Da skal jammen jeg og nekte!Jeg nekter iallefall. Har vært hos mamma en gang på tre år. Det er så innrøykt der. Stanken slår imot deg når du åpner døra. Jeg ble utsatt for passiv røyking i 17 år. Nok er nok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg så godt!! Da skal jammen jeg og nekte!Jeg nekter iallefall. Har vært hos mamma en gang på tre år. Det er så innrøykt der. Stanken slår imot deg når du åpner døra. Jeg ble utsatt for passiv røyking i 17 år. Nok er nok!
Ja, det er grusomt.Ja herregud det får de bare skjønne altså! Svir jo i øya!
Min niese sa det så fint. "Jeg får ikke lov av mamma å komme på besøk til deg. Det stinker så fælt når du røyker inne"Forstår deg så godt!! Da skal jammen jeg og nekte!
Ærlige unger er alt vi trenger!Min niese sa det så fint. "Jeg får ikke lov av mamma å komme på besøk til deg. Det stinker så fælt når du røyker inne"
Haha, og allikevel røyker de inne? Er jo helt utrolig.Min niese sa det så fint. "Jeg får ikke lov av mamma å komme på besøk til deg. Det stinker så fælt når du røyker inne"
Jeg må nok lage meg litt mat snart. Sambo er en tur på jobb igjen idag, så ble ikke noe av søndagsfrokosten vi pleier å ha.Nei, får vel begynne å plassere klærne inn i skapet. Hva skal dere i dag?
Slafset i meg frokost nå.Jeg må nok lage meg litt mat snart. Sambo er en tur på jobb igjen idag, så ble ikke noe av søndagsfrokosten vi pleier å ha.
Da kan jo de bare finne på noe da, mens du er husmor?Slafset i meg frokost nå.
Mannen og kid'n vil finn på noe men gah jeg er så sliten!!!
God dagGod morgen alle sammen! Bah, søstra mi driver og maser om jeg ikke kan komme på besøk snart. Men de røyker inne, og jeg er jo preggo, så jeg synes det er veeeeldig ubehagelig. Blir kvalm og uggen bare jeg går inn døra der. Har prøvd å si det, men de synes visst jeg overdriver.
Så sa at hun kunne komme hit istedet. Så går vi se da.![]()
Haha...trener hver dagHar du trent idag og?og her sitter jeg og spiser sjokolade til frokost
haha!
Må bli kvitt alle spor før det blir mandag![]()
Så koselig daYes det er det
Kanskje.Skravles i kveld? Her må jeg brette opp erma og være litt sosial![]()
Får skravle 8,6 om dagen daNei da kan jeg joikke skravle resten av mnd
Uff da...høres slitsomt utEr veldig hyggelig med besøk, men akkurat i dag skulle jeg ønske vi ikke skulle ha det.
Har så vondt i hodet i dag, og fikk ikke ryddet, støvsugd og vasket i går, så jeg må stå på frem til kl 15
Var nok detJoda, men tror trådstarter var et troll..
Nødvendig, viser der seg. Jeg er så sliten i dag. Sliten, utmattet. Nesten andpusten liksom.av ingenting.Godt å få slappe av midt oppi alt sammen![]()
Fint...håper de får opp øya snart da!!
Da passer det fint å starte igjen nå som hverdagen er herJoda, men så ble d dåp, så ble d sommerferie og så sklei d bare ut![]()