Hallo, du kan jo ikke det?!Var ikke det jeg tenkte på.må slutte å skravle da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo, du kan jo ikke det?!Var ikke det jeg tenkte på.må slutte å skravle da
For denne mnd så kan jeg detOi det var et fint tall! Men du kan jo ikke gi deg med det!![]()
Litt å styre med du ogsåI dag har jeg planer om å få vaska klær, skifte på senga,prøve å få en fornøyd lillebror og kanskje vi kommer oss ut en tur..... så skulle jeg ha fått tatt klærne som har havnet i senga te frøkna fordi jeg ikke har fått bretta de...
Ikke forresten av livet da kjæreHallo, du kan jo ikke det?!![]()
Så kjektGod morgen. I dag skal jeg på oul kl 11. skal bli greit å se om alt står bra til med babyen, og evt få vite kjønn. Deres planer for dagen?
Dersom man ser i lys av denne dokumentaren og at mange faktisk tror på den, er det ikke helt umulig at den personen som lagde denne tråden var helt reellTror de tror det fortsatt. Vi må vist stjele barn for å unngå innavl
Haha! Du får bare si det som det er. Blir kvalm av stanken, kom hit eller ta en telefon dateNei, fatter det virkelig ikke! Hver gang jeg bare har vært innom, så må jeg hjem å skrubbe meg i dusjen og vaske klærne. Alt stinker jo!
Og så er de så late selv, så de vil ihvertfall ikke ut av døra for å besøke folk. Så da mener de jeg kan komme dit.
Nei, har nok viktigere ting å gjøre idag.![]()
Snart i målAi ai bare 138 innlegg igjen.
God morgenGod morgen![]()
Litt å styre med du også
Hvordan er været oppi fjorden??
Så irriterende. Det stinker jo når folk røyker inneGod morgen alle sammen! Bah, søstra mi driver og maser om jeg ikke kan komme på besøk snart. Men de røyker inne, og jeg er jo preggo, så jeg synes det er veeeeldig ubehagelig. Blir kvalm og uggen bare jeg går inn døra der. Har prøvd å si det, men de synes visst jeg overdriver.
Så sa at hun kunne komme hit istedet. Så går vi se da.![]()
He heHar du trent idag og?og her sitter jeg og spiser sjokolade til frokost
haha!
Må bli kvitt alle spor før det blir mandag![]()
Får gjøre det. Har prøvd å si ifra tidligere, men de bare vaser det vekk. Denne skal jeg reise meg opp på en stol og si ifra høyt og tydelig, uten å gi de sjans til å protestere!Haha! Du får bare si det som det er. Blir kvalm av stanken, kom hit eller ta en telefon date![]()
Ja, det er lov å nekte?? Av og til får jeg følelsen at jeg er skikkelig prippen.Så irriterende. Det stinker jo når folk røyker innemamma og svigermor røyker inne og vi nekter å komme på besøk der.
Man vet jo aldri. Bv i Norge gjør mye bra, men de gjør jaggu meg mye rart og.Dersom man ser i lys av denne dokumentaren og at mange faktisk tror på den, er det ikke helt umulig at den personen som lagde denne tråden var helt reell
Er norsk, oppvokst i Danmark, bor i England, har lyst til å flytte tilbake til Norge men er redd for barna sine...
Tror det nok bare var en som var ute etter "bråk", men er en liten mulighet for at den faktisk var reell
Er overskyet her og..Ja så håper bare jeg får gjort noehadde hvert greit å slippe å legge seg i sengetøy fult av gulp i kveld, men ennå bedre er det om lillebror blir litt mer fornøyd
Det er overskya og litt vind ute![]()
Jeg nekter iallefall. Har vært hos mamma en gang på tre år. Det er så innrøykt der. Stanken slår imot deg når du åpner døra. Jeg ble utsatt for passiv røyking i 17 år. Nok er nok!Ja, det er lov å nekte?? Av og til får jeg følelsen at jeg er skikkelig prippen.![]()
Ja herregud det får de bare skjønne altså! Svir jo i øya!Jeg nekter iallefall. Har vært hos mamma en gang på tre år. Det er så innrøykt der. Stanken slår imot deg når du åpner døra. Jeg ble utsatt for passiv røyking i 17 år. Nok er nok!