Skravletråd august

God morgen alle sammen! Bah, søstra mi driver og maser om jeg ikke kan komme på besøk snart. Men de røyker inne, og jeg er jo preggo, så jeg synes det er veeeeldig ubehagelig. Blir kvalm og uggen bare jeg går inn døra der. Har prøvd å si det, men de synes visst jeg overdriver. :rolleyes:
Så sa at hun kunne komme hit istedet. Så går vi se da. :P
Æsj det er motbydelig den inne røykingen. Skjer med å være så lat! Folk vil jo ikke sitte i ufrivillig nikotinrus til vanlig og spes ikke når man er gravid! :P

Er veldig hyggelig med besøk, men akkurat i dag skulle jeg ønske vi ikke skulle ha det.
Har så vondt i hodet i dag, og fikk ikke ryddet, støvsugd og vasket i går, så jeg må stå på frem til kl 15

Æsj det er motbydelig den inne røykingen. Skjer med å være så lat! Folk vil jo ikke sitte i ufrivillig nikotinrus til vanlig og spes ikke når man er gravid! :P
Nei, fatter det virkelig ikke! Hver gang jeg bare har vært innom, så må jeg hjem å skrubbe meg i dusjen og vaske klærne. Alt stinker jo!
Og så er de så late selv, så de vil ihvertfall ikke ut av døra for å besøke folk. Så da mener de jeg kan komme dit. :rolleyes:
Nei, har nok viktigere ting å gjøre idag. :p

Nei, fatter det virkelig ikke! Hver gang jeg bare har vært innom, så må jeg hjem å skrubbe meg i dusjen og vaske klærne. Alt stinker jo!
Og så er de så late selv, så de vil ihvertfall ikke ut av døra for å besøke folk. Så da mener de jeg kan komme dit. :rolleyes:
Nei, har nok viktigere ting å gjøre idag. :p
Hadde ei venninne som ikke ville komme på besøk til oss for vi bodde så langt borte.
Jeg på pekte at det var like langt fra dem til oss som fra oss til dem.
Oi, det hadde hun ikke tenkt på.... Og kom oftere på besøk..
Prøv å finne ut hvorfor de ikke vil komme på besøk til dere, og er det ikke noen god grunn til det, si det som det er, at det er mer slitsomt for dere å komme på besøk til dem siden dere må vaske alt etterpå

Hadde ei venninne som ikke ville komme på besøk til oss for vi bodde så langt borte.
Jeg på pekte at det var like langt fra dem til oss som fra oss til dem.
Oi, det hadde hun ikke tenkt på.... Og kom oftere på besøk..
Prøv å finne ut hvorfor de ikke vil komme på besøk til dere, og er det ikke noen god grunn til det, si det som det er, at det er mer slitsomt for dere å komme på besøk til dem siden dere må vaske alt etterpå
Vi bor fem minutter i gangavstand med hverandre, men søstra mi er ekstremt hjemmekjær og lat. :p hun synes det er så mye greiere å bare få besøk. Det synes jo jeg også, men jeg har liksom forstått at man må gi og ta litt. :p hun er aldri på besøk hos noen andre heller, så er ikke bare meg, heldigvis. Da hadde jeg begynt å lure på om det var noe galt med huset vårt. :p
Nei, hun er snill og grei og alt det der, men den innerøykinga syns jeg er helt forferdelig. Og så har de i tillegg et svært drog av en bikkje som hopper og hopper, og jeg er ikke noe glad i hunder. Iallefall ikke store. :p
Sendte melding til henne nå og sa at jeg hadde kaffe på kanna og kjeks på fat, så hun må bare komme. Så får vi se da! :D

Back
Topp