Håper det roer seg snart![]()
Det gjør det nok sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det roer seg snart![]()
Æsj, så kjedelig daJa det vil jeg tru
Trøtt som en dritt jeg da, men får ikke sove....
Hoho...da ble det vel ikke noe brent derJa! Eller jeg fikk smørt knærne mine med 50 haha! Det syns 3 åringen var viktig!
Vondt å være solbrent der!Ja! Eller jeg fikk smørt knærne mine med 50 haha! Det syns 3 åringen var viktig!
Så koselig daPrøver å synge henne i søvn. kanskje jeg bør slutte med det![]()
Jeg er tilbake! Skulle være rapporten minRapperen?Og så akkurat når jeg kom for å skravle litt da
![]()
Nei fikk pent skille på kneetHoho...da ble det vel ikke noe brent der![]()
Haha det får jeg aldri vite med denne smøregutten i hus!Vondt å være solbrent der!
Her spilte vi brettspillJeg og... men nå våknet snuppis igjen![]()
Ja det var ok..Grei fangst det![]()
Fornuftog kar han daHaha det får jeg aldri vite med denne smøregutten i hus!![]()
Har en ganske stor frukthageÅh bærbusker! Hva slags bær har dere?![]()
Ja veldig ogsåFornuftog kar han da![]()
Jeg hadde mindtgrønn joggebukse og stripete genser med Dolly påTakk! Litt annen klesstil på 1. klassingene nå enn når jeg starta![]()
Her hadde trosten tatt ripsen, bare litt igjen innerstVåre synes det knapt nok at jeg har plukket av, og jeg har plukket godt over 10 liter totalt denne og sist helg. Der er bare... sikkert tigagnen igjen.,
Bill.mrk*har altfor mange ripsbusker*
Det gjør de her oghvor er pause knappen?
Aha da har du en stund igjen?![]()
Prøver å ha kontroll på mann og barn, resten overlater jeg til tilfeldigheteneHahaog du har fortsatt full kontroll?!
Imponert!