Skravletråd august

Der sovnet snuppis:) Jeg ligger og ser på en stor haug med klær som absolutt burde vært sortert og puttet på plass i skapet...

Åååå, det er jo så artig når man kan kjenne utenpå!! Da kan man liksom endelig dele opplevelsen med mannen! Kjedelig med jobben hans da..:( Får håpe han får jobb fort! Hvordan er utsiktene?
Hehe, ja ungene koser seg som regel selv om vannet er kaldt;)

Vi har jo ikke visst om at han skal miste jobben i mer enn ei lita uke, så det hele er ganske nytt. Han er ikke oppsagt enda, men innkalt til drøftingsmøte (sånn pliktign greie før , men evt oppsigelse senere) neste uke, så tar vi det derfra.

Men han søker nye jobber, Markedet er jo ikke helt sånn ideelt for det for tiden da, men han finner da noe å søke på, så da søker han, så håper vi det ikke går så lang tid før han får napp.

Ja, eller steke egg og ha på:) Det er innmari godt det og!

Egg på karnonade på skive er ikke så ille nei, seilerpatent som mamma av uviss grunn kaller det.
Men jeg synes at servet med salat og tomat er godt også.

Hei Sara! Så tickeren din nå. Så gøy at du er nesten halvveis i svangerskapet :D

Der sovnet snuppis:) Jeg ligger og ser på en stor haug med klær som absolutt burde vært sortert og puttet på plass i skapet...
Jeg må alltid gjøre noe samtidig som jeg bretter klær. Pleier å sette på en serie eller noe på tv sånn at jeg nesten ikke merker at jeg bretter klær samtidig :P

Back
Topp