Hehe, nei ok! Da så!Den er ikke kreativ.
Oppskriften er hentet direkte ut fra en kokebok.
Ikke så hjemmekomponert som vanlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nei ok! Da så!Den er ikke kreativ.
Oppskriften er hentet direkte ut fra en kokebok.
Ikke så hjemmekomponert som vanlig
Høres ut som frøkna minHan er 3 år
Og eier ikke hemningerkjørte masse!
Haha, sånn er det med ny sjef i huset![]()
Æsj...det er kjiptÅ jeg hater å krangle om min følelser med venninner ....![]()
Hehehe...Hehe, nei ok! Da så!Nå kunne du jo bare sagt takk, men da får jeg takke for ærligheten i stedet
![]()
Jippi, så deiligHurra soverommet er ferdig malt![]()
Ommøblerer du hele boligen?Snart fortsette med ommøblering og gjøre i stand til gjester i morgen !![]()
Vi pleier også å dra til småvann rundt, men så er det så digg med saltvann!Ohh.... det var annen badeplass enn vi var på, ja! Vi badet i et vann vi. Liten og oversiktelig plass, men jeg savner SJØBADING
Ligger på sofaen og spiser potetgullDriver å lager mat nå.
Hva gjør dere?
Herlig sommerdag
Hatt det supert her også! Varmt og godt på tivoli, sukkerspinn og popcorn![]()
Kan jo ikke glemme lørdagsgodt!!Heldige du. Vi har ikke vært på butikken idag, så det er null niks lørdags godt, som eldste sa...
Godt å få unna rester da! Så slipper man å kaste mat!Vi grillet litt av hvert rester vil. Litt svinefilet, noe oksekjøtt, litt pølser og noen karbonader...
Puerto Rico, Gran CanariaAha, det var lenge til da
Vi også pleier ha en uke i mars. Hvor skal dere?
Åh bærbusker! Hva slags bær har dere?Den har vørt super flott. Nydelig vær og vi har bare koset oss hjemme. Fått plukket bærbuskene tomme og lekt i Hagen![]()
Herlig sommerdag
Hatt det supert her også! Varmt og godt på tivoli, sukkerspinn og popcorn![]()
FlinkaDa tar jeg en skravle pause for å gå og begynne på rapperen min![]()
Vi pleier også å dra til småvann rundt, men så er det så digg med saltvann!![]()
Gran canariaHvor skal du?
Den har vørt super flott. Nydelig vær og vi har bare koset oss hjemme. Fått plukket bærbuskene tomme og lekt i Hagen![]()