Det er det ikke her...Hoho, er det fræddan??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det ikke her...Hoho, er det fræddan??![]()
Hahaha, noe sier meg at det kanskje ikke var så dumt?Jalitt kjipt for de som hadde fest i naustet. Ble plutselig veldig stille.. ha ha
Ja, tar du på deg oppgaven?Helt klart! Skulle gjerne hatt en norsk Graham Norton![]()
Ja er detHoho, er det fræddan??![]()
JuppHelt klart! Skulle gjerne hatt en norsk Graham Norton![]()
Viktig å kose seg når det er helg!Ja er det![]()
Spørs om jeg klarer å bidra derJa, tar du på deg oppgaven?![]()
Freddan har daua i huset herJa er det![]()
Haha, nei og må nok skje noe drastisk med kjendisnorge for å klare å skrape sammen vittige gjester.Spørs om jeg klarer å bidra derHar noen skeive venner, men tror ikke de duger.
Tid for førstehjelp!Freddan har daua i huset her
Jeg synes det var greit med litt regnHahaha, noe sier meg at det kanskje ikke var så dumt?![]()
Har prøvd... må sikkert ha en sånn derre hjertestarterTid for førstehjelp!![]()
Dårlig med det,ja. Må nok ta inn noe fra utlandetHaha, nei og må nok skje noe drastisk med kjendisnorge for å klare å skrape sammen vittige gjester.![]()
Har noen vittigeHaha, nei og må nok skje noe drastisk med kjendisnorge for å klare å skrape sammen vittige gjester.![]()
Kan sikkert importere noen ogDårlig med det,ja. Må nok ta inn noe fra utlandet
Er nok lurt detKan sikkert importere noen og![]()
Åh, sånt er så irriterende! Godt det ble tyst!Jeg synes det var greit med litt regnnaustene er på andre siden av bukten, men lyden bærer utrolig godt over sjøen. De tror nok at de er alene i verden, men vi kan nesten høre hva de snakker om..
Haha, må man så må man!Har prøvd... må sikkert ha en sånn derre hjertestarterhi hi
Må nok kanskje det ja!Dårlig med det,ja. Må nok ta inn noe fra utlandet