Den har jeg ikkke hørtMye Sabeltann sanger for tida. I dag er det den der nyeste av Langemann sine sanger. Den er jo så fin da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg ikkke hørtMye Sabeltann sanger for tida. I dag er det den der nyeste av Langemann sine sanger. Den er jo så fin da!![]()
Så herlig daHåper det!Mamma ble mormor i en alder av 37, og er nå mormor til fire, 46 år
Oldemora til barna er 66, så her har de mange spreke folk rundt seg
![]()
Glad vi skal til syden i vinter. Har knapt brukt noen av sommerklærnejamannen kjøpte søte kasser til å ha på skapet igår som jeg skal pakke vekk litt av sommerklærne i nå
![]()
HeisannHei jenter !![]()
Veldig gøyHehe ja det er gøy å grise litt![]()
Skulle bare ha litt nye klær til skolestartKoselig da.hva skal dere handle?
Jeg lader opp til bryllupsfest imorgen.![]()
FysjamegIdag starter husvasken... Aldri noe gøy![]()
Da får du gå ut å sope trappa eller noe daHei hei
Får ikke nyti den når jeg er inne å gjør husarbeid![]()
Greit å vente da, ja..Sovnet 1 time før i natt, men tenkte å sjekke tempen på jenta mi og gå ut litt senere idag. Har hun feber venter vi, for ellers får hun høyere temp![]()
Har ikke vært noen ordentlig sommer :/Glad vi skal til syden i vinter. Har knapt brukt noen av sommerklærne
Veldig gøyså fikk hun bade etterpå og det elsker hun
![]()
Husvask og pakker bort litt sommerklærHeisannhva driver du med?
Får gjester på søndag så greit å gjøre det ordentligFysjameghar bare støvsugd litt jeg..det får duge
![]()
Med poteter og smeltet smør! NammenamJa jeg vet det daaa![]()
Ja, det vil jeg troDa må jo dagen være virkelig topp![]()
Er litt stille herHva skjer her inne? Har 75 innlegg til å få skravla idag!
Vi skal på Vestfoldutstillingen, ellers ingen planerDere skal i helgen da?![]()
Her går det strålendeHvordan går det her inne?
Har dere noen fine planer for helgen?