Så heldig du er, jeg få som regel dårlige sanger fra barneTV på hjernen jegJeg har barnesanger på hjernen! Fine barnesanger da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig du er, jeg få som regel dårlige sanger fra barneTV på hjernen jegJeg har barnesanger på hjernen! Fine barnesanger da!![]()
skjønner det godt!satt å pumpa som en gud for å prøve å bli kvitt den, men til ingen nytte da det var bakterielt, så måtte nok ha medisin for det og :/ men de hjalp heldigvis fort slik at formen er god igjen
Ikke lett å skal ta vare på baby når en våkner på natta å spør samboer hvor i guds navn jeg er henne og hvilken dag det er. Feber <3![]()
Nei uffDa er jeg tilbake igjen.
Fikk bare for det meste halvsovet.
Stakkars eldsten, han hoster så stygt, og det holdt meg våken
Nå skal jeg bare få meg lunsj, hva skal jeg spise i dag tro, så skifte på lille U før vi drar og handler.
Regn fra kl 12 sier de nåJa sist de nå da?
Her er yr og storm enig, det var de ikke i går, det skilte 7 grader. Nå er de enige. Varmt
Håper det!Shit!det var jo rett etter jeg fikk førstemann
Han får drøye litt..
Sovnet 1 time før i natt, men tenkte å sjekke tempen på jenta mi og gå ut litt senere idag. Har hun feber venter vi, for ellers får hun høyere tempHuffFøler med deg! Det er ikke lett
Har kjørt samboeren på jobb. Så nå inntar jeg frokost nr 2Så blir det lunsj date med 2 kolleger kl.12-16, så tenkte jeg å stikke innom å se om de har jo vi trenger til babyen I magen på et senter som jeg fikk gavekort på i babyshower og så blir det å hente gubben. Fikse mat og evt male og styre på barnerommet
Der da?
Wow...Håper det!Mamma ble mormor i en alder av 37, og er nå mormor til fire, 46 år
Oldemora til barna er 66, så her har de mange spreke folk rundt seg
![]()
Hei
Shopping med eldste gutten!
Du da?![]()
Morn mornHer er det absolutt ingen planer for dagen
synes det er deili
tenker å kanskje få trilla en tur senere. Enn der?
![]()
Har trent 30 days shred og styrkeHva har du trent? Skulle ønske jeg var like flink som deg![]()
10 mnd..Rakk ikke å bli ferdig før han våkna dahar hatt noen slike dager, men da prøvde jeg sjalet for jeg måtte få gjort noe ellers hadde ikke han hatt rene klær
Hvor gammel er din?
Slem, rar, frekk....you name itDu er så slem![]()
Trener stort sett hver dagTrener du ofte? Hva trener du?
Kos deg med det og nyt solaGod dag damerfikk dratt meg ut av senga til slutt ! Snart husarbeid her nå
Hehe! Akkurat nå går det i den derre nye sangen til Langemann. Den er kjempefin! Og når guttungen får velge musikk så står den ofte på repeat herSå heldig du er, jeg få som regel dårlige sanger fra barneTV på hjernen jeg
Hei jenter !![]()
Hei heiKos deg med det og nyt sola![]()