Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De gjør visst det jaOmbestemmer de seg?
Ja det er slitsomt ! Jeg satt 1 time i forigårsDa er det ikke mye vits å legge hennemen godt hun sover hele nattam går å håper snart at det skjer her. Til nå har det vært at hun våkner og vil ha mat annenhver time og nekter å sove mer enn en halvtime-time om gangen og da må bæres og bysses i søvn. Slitsomt! Nå er jeg overlykkelig for hver minutt ekstra vi sover på natta
![]()
Ja det er slitsomt ! Jeg satt 1 time i forigårs
Og bare 1 nåTusen takk!2 timer igjen nå!
![]()
Håper du får en god duppJippi, der sover lille U igjen, nå legger jeg meg igjen![]()
Ja jeg vet det daaaHjemmelaget fiskegrateng er jo såååå godt![]()
Hva har du trent? Skulle ønske jeg var like flink som degTror den blir flott
Ferdig med nesten 1 time trening, it feels good!!![]()
Ja, det er bare til å hive seg rundt. Min sover bare oppå megNei nå har jaggu lillebror sovnet og skal man da få hivd seg rundt så man får gjort noe trudusje, skifte på senga, brette klær... litt å gjøre mens han sover Hehe
Du er så slemKlart det![]()
Har kjørt samboeren på jobb. Så nå inntar jeg frokost nr 2Morn, damer.Hva er planene for idag?
Ja, det er bare til å hive seg rundt. Min sover bare oppå meg![]()
Ja, det er super godtHjemmelaget fiskegrateng er jo såååå godt![]()
Trener du ofte? Hva trener du?Tror den blir flott
Ferdig med nesten 1 time trening, it feels good!!![]()
Utrolig deilig når man er igangJa det gjør detkjente i går at jeg er i litt dårlig form nå så må få trena litt jeg og Hehe
Ja man blir helt ødelagt av sånne tingSkjønner godt det!
Inatt ble det våken annahver time for mat på frøkna. *trøtt*
Samme her!Kunne ønske de bestemte seg ang vær i morgen. .
Kos deg med alt du må gjøreNei nå har jaggu lillebror sovnet og skal man da få hivd seg rundt så man får gjort noe trudusje, skifte på senga, brette klær... litt å gjøre mens han sover Hehe