Det blir nok koselig![]()
Ja, det var det
Var forressten første gang jeg og hilsa på folka der oppe, så var litt sært
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok koselig![]()
Vil at min skal våkne snart jegHar en våken en her også.![]()
Kjekt med skryterunde![]()
Det går fryktelig seint med megVar oppdatering rundt klokken 14!![]()
Det er detegentlig så er det det greit om frøkna er uheldig og spyr på meg og
sist hu spydde var i bilen te pappa, det var noe herk og da kan man og lure på hvordan det er mulig å få så store mengder mage innhold i en så liten kropp
![]()
Ja det er sjarmerende med alt som følger en gravid/nyfødt kroppmå sove med bh jeg og, det er noe herk men jeg blir så seig av den melka
![]()
Er glad mannen skal lage middag til megBlæææ..
Trøtt som en dup.
Har virkelig ikke orken til å gå på kjøkkenet å begynne med middagen.
Sove med spiler er noe herkDerfor takler jeg ikke ammebh med spiler imå ha en jeg kan sove med.. Den fra bravado er super
![]()
Her er det ekstremt sjeldent han gjør det.Er glad mannen skal lage middag til meg![]()
Den jeg kjøpte på change har spiler. Hvorfor skal man ikke bruke spiler når man ammer?De anbefaler vel ikke å bruke bh med spiler i når man ammer heller. Selv om jeg hater bh uten spiler og så har jeg bare en amme bh så hender jeg har vanlig bh på meg og der er det spiler. Må få kjøpt med flere amme bh jeg..
Sove med spiler er noe herk
Vurderer å kjøpe sports-ammebh
Den dumme psoriasisen han blusset opp veldig etter at jeg fikk vesla tydeligvisUff dahvorfor klør du??
Men de fra h&m er ikke noe gode de heller syns jegJa, spiler er no drit å sove med![]()
Her er det ekstremt sjelden at jeg lager middagHer er det ekstremt sjeldent han gjør det.
Håper virkelig han begynner med det når han er i permisjon...
Kjipe greierDen dumme psoriasisen han blusset opp veldig etter at jeg fikk vesla tydeligvis![]()
Hvor mange har du nå?Det går fryktelig seint med meg![]()
Men de fra h&m er ikke noe gode de heller syns jeg![]()
Her er det ekstremt sjelden at jeg lager middagMen gjør alt det andre i huset da
![]()
Skjønner hva du mener :/Blæææ..
Trøtt som en dup.
Har virkelig ikke orken til å gå på kjøkkenet å begynne med middagen.
Bravado sin er god og uten spilerSove med spiler er noe herk
Vurderer å kjøpe sports-ammebh
Veldig kjipt, men går vel over tilsluttKjipe greier