Hihi, da hadde det fort blitt dyrt for demJa det var skuffende og overraskende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, da hadde det fort blitt dyrt for demJa det var skuffende og overraskende![]()
Var på vanntreningDa forstår jeg du er sliten! Hva slags trening?
Jeg prøver å gå tur i skogen hver dag, men de 300 meterne på asfalten bort til skogen, gir meg så mye kynnere. :O
Nei, skulle ønske stien var rett utfor huset.Var på vanntrening
Blir tur i skogen i helgene her også. Asfalt er ikke bra:/
Det blir nok koseligIdag skal vi vise frem mini på jobben til gubben visst
Skryterunde..
Tipper 17 jegNå er det 5 som er med i trekningen av et bilseteLurer på hvor mange det er i slutten av måneden
![]()
Hva kjøpte du?Hallo damer! Da har jeg bestilt ny bilstol til snuppa. Henger så etter på topp 100, og vinner ikke den likevel.
Nå er d 25% på bilstoler hos babyshop.
Ja, det hadde vært det besteNei, skulle ønske stien var rett utfor huset.
Åh, vanntrening! Er det pga bekkenet, eller bare fordi det generelt er deilig?
Ok, er det sånn spesielt for gravide? Gruppetrening?Ja, det hadde vært det beste
Jeg var på vanntrening sist svangerskap også og har god erfaring med det. Får løst opp litt i ryggen også![]()
Tror det vil ligge rundt der, jaForuten de 5 er det 12 til som er ajour til å klare det så ut fra dagens tilstand vil jeg tippe 17 stykker
Vanlig time på treningssenter som er åpen for alleOk, er det sånn spesielt for gravide? Gruppetrening?
Over halvveis daHar en del igjen enda. Kom over 1300 i går kveld og har fått noen i dag også![]()
Håper du hadde det koseligFerdig på cafe, nå venter jeg på at fotballskolen skal slutte
Stilig, skal jammen sjekke ut om det er sånn her også, dersom bekkenet mitt begynner å krangle etterhvert. Merker det sånn smått allerede.Vanlig time på treningssenter som er åpen for alle![]()
Ja, endelig er jeg detOver halvveis da![]()
Håper du finner noe i nærhetenStilig, skal jammen sjekke ut om det er sånn her også, dersom bekkenet mitt begynner å krangle etterhvert. Merker det sånn smått allerede.![]()
Mhm, tror man tjener på det både i svangerskapet og under fødselen.Håper du finner noe i nærheten
Veldig godt å få rørt seg litt også![]()
Det hadde jegHåper du hadde det koselig
Når er fotballskolen ferdig?
Ja, det har jeg god tro påMhm, tror man tjener på det både i svangerskapet og under fødselen.![]()