Vært en urolig kveld?At den ungen ikke kan sove !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært en urolig kveld?At den ungen ikke kan sove !
Ååh...skulle nok klart å knusekose hamOm du kommer hit kan du og få kose lillebror eller kanskje jeg skulle tatt med meg lillebror på tur til kysten![]()
Når de kommer rett etter ferie, og rett etter sykdom så. Sliter du med å organisere når barnehagen har planleggingsdager?
Er så herligglad på dine vegne altså! Og ørlite misunnelig
![]()
Ja, for i morgen blir det fri store deler av dagenDa får dy nyte den i morgen
Haha, så bra sagt! Men det er jo litt slik det føles!Hihi takkJa er nesten misunnelig på meg selv ! Gleder meg til tiden fremover
![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Hyttetomtene skal jeg ikke selge, de ligger nesten helt nedi NevlunghavnÅh! Herlig altså!
Hvor ligger hyttetomtene du selger hen da?
Hørtes deilig ut!God morgen
Her er det nok en planløs dag. Skal handle litt, men ellers bare ta det rolig.
Har du planer for dagen?![]()
Er jo det som gjør det så spennendeHvorfor er det to tråder? Blir spinnvill av å hoppe frem og tilbake men må jo få med meg alt![]()
Å ja, han ble skuffetNeihan ble så sur da de ikke hadde sokker i hans størrelse. Selv om han snart er fire, så er han ikke så flink til å sette ord på følelsene og han har blitt fæl til å slå.
Får håpe det er sol daJa, for i morgen blir det fri store deler av dagen![]()
Er du sykemeldt?God morgen
Her er det nok en planløs dag. Skal handle litt, men ellers bare ta det rolig.
Har du planer for dagen?![]()
To pga en for å skravle og en for å skravle om innlegg og sånn, bare at de mikset seg i tema innen 30 minutter av første gangen, vi bare beholder det slik for å ha flere plasser å skravle så vi ikke spammer ;-)Hvorfor er det to tråder? Blir spinnvill av å hoppe frem og tilbake men må jo få med meg alt![]()
Viktig å sløve mens man enda kan..Hørtes deilig ut!
Takk det kommer jeg til å trenge.Lykke til hos tannlegen
Skal på cafe![]()
Har permisjon fram til neste sommerEr du sykemeldt?
Skal på cafetur![]()
God morgenDa er det snart avgårde. Hjemme sent i ettermiddag! Ha en fin dag alle sammen!
![]()
God morgen!
På plass på jobb, og i dag blir en lang dag. Kjipt, når det faktisk er finvær ute!
God morgen jenterGod morgen alle sammen
Planer for dagen?