Jeg og har lest at det ikke anbefales, men det har gått fint å bruke de![]()
Men det er jo bra, regner ikke med du hadde brukt de om du fikk problemer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og har lest at det ikke anbefales, men det har gått fint å bruke de![]()
Haha, sov godt og drøm fine eventyr om hva nonnisene finner på!Horny nonnis liksom!
Nææææj Christina ha rei i seng å sov nå! Ja vel. Natta![]()
Tusen takkSyns du klarer deg veldig godt jeg!![]()
He he ikke santMen det er jo bra, regner ikke med du hadde brukt de om du fikk problemer![]()
Noen som skal noe kjekt i morgen?
Rydde og kose oss hjemmeNoen som skal noe kjekt i morgen?
De anbefaler vel ikke å bruke bh med spiler i når man ammer heller. Selv om jeg hater bh uten spiler og så har jeg bare en amme bh så hender jeg har vanlig bh på meg og der er det spiler. Må få kjøpt med flere amme bh jeg..
Håper det blir litt kjekt daJeg skal innom jobb i morra, har ikke hvert der siden starten av april da jeg ble sykemeldt frem til perm... gruer meg litt men blir vel ikke noe bedre av å vente lenger heller...
God nattNei, får hive inn håndkleet jeg og! Natta alle sammen!
Noen som skal noe kjekt i morgen?
Det må du da, ja
Jeg har to uten og en med.. Den med er egentlig ikke særlig god![]()
Håper det blir litt kjekt da![]()
Ja men er så tiltak å reise på det andre senteret hvor det er en skikkelig undertøysforretning. Jeg har alt for store pupper til å handle i vanlige butikker![]()
Hehe, da såser den, ja...
Det skal vi ogRydde og kose oss hjemme![]()
RyddeIngen planer imorgen faktisk
Du da?
Men har nå tenkt på det noen dager så kanskje iløpet av uka![]()
Det har jeg og! Super stress og umulig å finne noe som passerJa men er så tiltak å reise på det andre senteret hvor det er en skikkelig undertøysforretning. Jeg har alt for store pupper til å handle i vanlige butikker![]()