Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det hørtes faktisk veldig godt ut! Ligger i senga, og er kjempesulten. Kommer til å drømme om mat!Jepp, så blir de litt bedre når man bruker stekepanne
Må ha enkle løsninger noen dager.
Takk. Så snill du etOkei. Jeg skal se om jeg finner noe som ser bra ut![]()
Ja, er jo veldig spennende bare å se om man klarer nok innlegg!Hahaha!Litt for sent! Ble visst besatt! Og sjebene har vært urettferdig før så kan jo hende det skjer igjen!
![]()
Sove godt!Svinger innom for å si god natt![]()
Klær, utstyr, pynt til barnerommeyÅååh, jeg har så lyst å kjøpe ting til mini på nett!Haha, har fått shoppingabstinenser...
Men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe, jo..
Håper også jeg blir frisk snart.
Har også hatt en del å gjøre, og som vanlig minimalt med søvn..
Du er så søt! Jeg syns det er spennende å se hvem som vinner hvaJa, er jo veldig spennende bare å se om man klarer nok innlegg!![]()
6-8 uker levering, men kan jo håpe den kommer før![]()
Må bare førstSove godt!
Hvordan ser den ut? Kanskje de selger den på nettÅå jeg elsker den bergans knebukse jeg kjøpte. Søren at jeg ikke kjøpte flere
Selvfølgelig, din heldiggris![]()
Jeg har også lyst til å kjøpe alt jeg kommer over![]()
Uforutsett bilregning satt en stopp for det da:/
At den ungen ikke kan sove !
Haha, nei, tror ikke det blir hver mnd på meg heller, for å si det sånn. Kommer til å få senebetennelse i fingrene av dette her.Du er så søt! Jeg syns det er spennende å se hvem som vinner hvaOrker nok ikke dette hver mnd
men jeg heier lritt på deg siden jeg vant noe sist!
![]()
Natta på degNatta på meg.![]()