De ska gjøres imon her i Norge så får eg melda de på ambassaden og .Æsj jadere har anmeldt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ska gjøres imon her i Norge så får eg melda de på ambassaden og .Æsj jadere har anmeldt det?
Er vel ingen som gjør det?Kanskje alle bare snakker svada liksom?
Jeg drikker en del forskjellig te, det er en spesiell jeg er veldig glad i som de kun har på Smak og Behag i Bodø så den må jeg bestille på nettEr det slik at du drikker en spesiell type?
Gjør nok ikke detSatser på at jeg rekker det neste gang da. Blir vel ikke lenge til![]()
Veldig lite her også :/Nesten ikke skravla idag, så tør nesten ikke sjekke!
Kanskje alle bare snakker svada liksom?
Høres bra utGjør nok ikke detskal si ifra jeg
![]()
Var bare jeg som brått og plutselig forsvant littHvem etterlyses?![]()
Haha!!! Det kan visst blandes og har jeg hørt!Leste noe om hjemmebrent og Pepsi Maxhaha!
Er lov å gulpe på mamma når man er så liten og søtIngenting er som å kose i sofaen for så å dusje i seigt gulpjaja jeg har nå den søteste gulperen da ❤
Da skjønner jegJeg drikker en del forskjellig te, det er en spesiell jeg er veldig glad i som de kun har på Smak og Behag i Bodø så den må jeg bestille på nett
Var bare jeg som brått og plutselig forsvant litt
Ja, det er detGanske lett å snakke svada![]()
![]()
Så flink du erJeg er så stolt av meg selv. I dag ble det 35 min løpetid!
Vi får prøve å henge med her np da, så godt vi kanVeldig lite her også :/
Litt morsomtsynd vi ikke tenkte på å treffes?!
Jeg var på jobb, men dere var vel her en stund?
Hehe...ja, han har sykkel på rulle på soverommetSykle på soverommet faktisk.
Vi har trimsykkel i kjellergangen. (Jada, den gangen alle må gjennom når de kommer på besøk. På sikt skal den inn på gjesterommet/kontoret, tror jeg. Om der noen gang blir plass...)
Hehe, funnet ut at den ikke er bra for deg?Pepsi max![]()
Har bestilte der bare en gang, og det tok sin tid,...Å nei! :O er dem rask å få sendt eller?