Takk som spørHvordan har det gått i natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spørHvordan har det gått i natt?
God morgen til deg ogSom dere skravler da. 15 sider siden sist.
God morgen![]()
Godt hun sovnet igjen da. Må ha vært utslitt etter turen i går.Takk som spørdet har gått greit. Har ammet et par ganger. Hun bestemte seg for å stå opp rett etter seks (tror jeg). Da fikk hun seg et bad og sovnet igjen. Fikk sove helt til nå
![]()
Velkommen hjemDa er vi hjemme igjen etter en kort ferie, fylt med masse gøy! Ligger i senga mi og ammer minstemor nå, sovner nok straks begge to
God natt, damer!
Jobbing først, og skogstur etterpå.
Ja er mye å holde styr på. Jeg kutta alt fra kaffe, sitrus, sjokolade, løk, brokkoli, hmmm hva mer var det da? Jo kullsyre.
Kanskje melkekutt hjelper? Men det tar vel noen uker å evt se effekt?
Her blir det shopping i dag og. Må ha mat og en lekebil
Nei reagerte litt på det. Det blir jo egenmeling!Men det kan ham da ikke skrive når du har sykt barn
Takk for det! Ja godt å ha en fot forran. Skrev tilbake at lista mi var ganske tom for øyeblikketDet hørtes masete ut!Men flott at du allerede har gjort det, da ligger du ett skritt foran
God bedring, håper sønnen blir fort frisk!
![]()
Ja, det er enda godtGodt å bare være forkjøla, ikke syk av det i tillegg!
Ja, det er helt innafor detDa er det jo på tide å stå opp
God morgen og gratulerer med friskheten!God morgen!
Juhu, jeg skal på jobb igjen i dag!![]()
God formiddag snuppaGod morgen, da er onsdagen igang også
Omg, hva svarte du tilbake? Herlighet.Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."
Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
God morgen!
Juhu, jeg skal på jobb igjen i dag!![]()
Og der var snuppa klar for å starte dagenjeg vil sove mer...
God morgen jenterGod morgen!![]()
God morgenGod morgen!!
Jeg vet ikke hva som er best jeg...
1: At frøkna våkner og kommer inn til oss tidlig på morgenen og siver til hun må vekkes
Eller
2: at hun sover hele natta i senga si men da våkner før 6 og mister en times søvn...
Hun har nemlig begynt med det...
Slett ikke verstJøss, det var billig![]()
Makan til frekk oppførsel?!Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."
Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
God morgenGod morgenhar har endelig lillebror duppet litt av igjen så nå kan jeg gå i dusjen. Så må vi på nav og så blir det vel til å rusle litt rundt i sola.. Hva skal dere i dag da?
Håper virkelig dette blir en realitetJa. De gjør det. Jeg håper det blir mere sånn tid nå fremover. Familietid. Det er lekser, Fotball og venner, men det er også danse til vindaloo forran tv'n og le, og å lese bok på soverommet etter at tenner er pusset.
Og om noen mnd er det en baby. Som skal sove på magen til pappa, det har de andre elsket, som skal ligge og gulvet og plutselig snu seg, bevege seg. Det skal pappa også få oppleve