Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det så klsrtSå koselig da![]()
Tydelig stressa kar ja! Sikkert skjedd noe annet uforutsett ogsåNei jeg ble helt satt ut. Det ligner ikke sjefen min så helt tydelig at han lar sitt eget stress få fly over her!
God dusj! Eller, du er sikkert ferdig nå daGod morgenhar har endelig lillebror duppet litt av igjen så nå kan jeg gå i dusjen. Så må vi på nav og så blir det vel til å rusle litt rundt i sola.. Hva skal dere i dag da?
Gøy med fotballskole da!Kengubarnet er sendt på fotballskole. Han var fryktelig trøtt![]()
Jeg håper det blir detGøy med fotballskole da!
Er det første dagen i dag?Jeg håper det blir det![]()
Det er det, er 3 dager herEr det første dagen i dag?
Her har det vært hele uka, men mine er for små til å være med enda![]()
Jobbe!Hva skal dere i dag da?
Hørtes ut som fine planerJobbe!
Og etter det tror jeg set blir middag og blåbærplukking i skogen med minstemann. Passe på finværet som plutselig kom!
God dusj! Eller, du er sikkert ferdig nå da![]()
Hvordan går det med mage og gulping? Mine var kjipe sånn (om man kan si det...) for jeg måtte holde meg unna masse!
Ja, tror det blir braHørtes ut som fine planer![]()
Jobbing først, og skogstur etterpå.Ja nå er jeg ferdig dusja, lillebror er vekket og steltså snart må vi gå
jeg har kutta ut alt jeg har lest kan påvirke magen, er mye bedre men fortsatt mye luft og gulp men nå hyler han nesten ikke lenger og får sove igjen
men har kutta melka også og det tar jo tid før man ser om det har effekt. Så får jeg heller prøve på å spise en og en ting og se hvordan det går
Hva skal du i dag da?
En tur på senteret , vaske klær og nyte solaJa, tror det blir bra
Hva er dine planer i dag da?
For et frekt svar!Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."
Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
Høres behagelig ut!En tur på senteret , vaske klær og nyte sola
Her blir det shopping i dag og. Må ha mat og en lekebilGod morgenhar har endelig lillebror duppet litt av igjen så nå kan jeg gå i dusjen. Så må vi på nav og så blir det vel til å rusle litt rundt i sola.. Hva skal dere i dag da?
Helt greit i grunnHøres behagelig ut!