Skravletråd august

Nei jeg ble helt satt ut. Det ligner ikke sjefen min så helt tydelig at han lar sitt eget stress få fly over her!
Tydelig stressa kar ja! Sikkert skjedd noe annet uforutsett også;)

God morgen :) har har endelig lillebror duppet litt av igjen så nå kan jeg gå i dusjen. Så må vi på nav og så blir det vel til å rusle litt rundt i sola.. Hva skal dere i dag da?
God dusj! Eller, du er sikkert ferdig nå da;)
Hvordan går det med mage og gulping? Mine var kjipe sånn (om man kan si det...) for jeg måtte holde meg unna masse!

God dusj! Eller, du er sikkert ferdig nå da;)
Hvordan går det med mage og gulping? Mine var kjipe sånn (om man kan si det...) for jeg måtte holde meg unna masse!

Ja nå er jeg ferdig dusja, lillebror er vekket og stelt :) så snart må vi gå :) jeg har kutta ut alt jeg har lest kan påvirke magen, er mye bedre men fortsatt mye luft og gulp men nå hyler han nesten ikke lenger og får sove igjen :D men har kutta melka også og det tar jo tid før man ser om det har effekt. Så får jeg heller prøve på å spise en og en ting og se hvordan det går :)

Hva skal du i dag da?

Ja nå er jeg ferdig dusja, lillebror er vekket og stelt :) så snart må vi gå :) jeg har kutta ut alt jeg har lest kan påvirke magen, er mye bedre men fortsatt mye luft og gulp men nå hyler han nesten ikke lenger og får sove igjen :D men har kutta melka også og det tar jo tid før man ser om det har effekt. Så får jeg heller prøve på å spise en og en ting og se hvordan det går :)

Hva skal du i dag da?
Jobbing først, og skogstur etterpå.

Ja er mye å holde styr på. Jeg kutta alt fra kaffe, sitrus, sjokolade, løk, brokkoli, hmmm hva mer var det da? Jo kullsyre.

Kanskje melkekutt hjelper? Men det tar vel noen uker å evt se effekt?

Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."

Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
For et frekt svar!

Back
Topp