Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Går nok raskt denne gangen, har det på magefølelsen!Ååååh, tenk det da! Det måtte være den beste julegaven![]()
Ja, det er veldig deiligAkkurat som herhaha! En gammel Nokia
Funker fett! Egentlig veldig deilig å være uten alt også.
Går det ann å bli for mye hvitløk?!Det ble litt vel mye hvitløk, selv for meg som elsker hvitløk!![]()
Ultralyd! Og så får vi besøk av et vennepar med liten bebis!Planer i helgen noen?
Har du?Planer i helgen noen?
Tusen takkDa kan jeg forstå! Huff... Masse god bedring til den lilleHåper natten blir rolig og at dere får hvile!
Ja var vel ikke akkurat på denne måten du ville at han skulle bytte jobbØkonomien bekymrer vi oss ikke for. det vil tære på sparepengne selvsagt, men dem har vi, så det er greit.
Det er bare kjipt, selv om det samtidig jo er svært ønskelig at han bytter jobb da. Bortorgansiet er nå likevel ikke akkurat drømmesituasjonen da, men det ordner seg. Det må det jo
Høres helt perfekt utKvelden har vært så avslappende!mett og med beina høyt oppå sofaryggen!
![]()
Fy skamme seg, mannenhaha prøvd alt mulig, som å la huset forfallemen hjelper ikke
![]()
Pleier magefølelsen din å være til å stole på da?Jepp. Går nok raskt denne gangen, har det på magefølelsen!
Tja, turen har gått sånn noenlunde. Spying og greierHatt det strålende, takk som spør
Har du hatt en fin dag?
Jepp, pleier som regel det, faktisk.Pleier magefølelsen din å være til å stole på da?![]()
Såååå gøy! Jeg trenger å komme meg ut!Ja! Hotellovernatting og fest![]()
Det har jeg skikkelig trua påJa, akkurat julaften kan jeg godt droppe være kvalm/spyende. Men d må jeg bli gravid på første forsøk tror jeg? Og det blir jeg nok ikke![]()
Pavlova er så godt!! Aldri laget det før jegvi skal kun slappe av så tenkte jeg å invitere familien på min side + svigerfar om han kan på hjemmelaget pavlovaalle elsker min pavlova så må lage den
![]()
Jada, alt går seg tilJa var vel ikke akkurat på denne måten du ville at han skulle bytte jobb
Men alt går seg til![]()
Men da satser vi på det nå også da!Jepp, pleier som regel det, faktisk.![]()
Åååå babybesøk!!! Så koselig!Ultralyd! Og så får vi besøk av et vennepar med liten bebis!
Nei, alt for ofte, nei. Må få ut fingeren å finne på noe, men uten energi er alt litt slitsomtHar du?
Jeg trenger også å komme meg ut, så dette er kjærkomment!Såååå gøy! Jeg trenger å komme meg ut!
Det har jeg skikkelig trua på![]()
Pavlova er så godt!! Aldri laget det før jeg![]()
Godt dere ikke kjørte der, daTja, turen har gått sånn noenlunde. Spying og greiermen overlykkelig at vi kjørte rv 7 og ikke e16 som vi alltid kjører. Hadde havnet midt i Gudvangen brannen
JaFy skamme seg, mannen![]()