Aner ikke, jeg var jo ikke herHehe, ja kanskje det ja. Men ikke så mye liv her da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke, jeg var jo ikke herHehe, ja kanskje det ja. Men ikke så mye liv her da??
Haha, ja!Jepp! Og litt frustrerende og!
Jeg mente egentlig np jeg da. At nå har jeg fått appen på gli, men np er det jo ikke så mye liv herAner ikke, jeg var jo ikke her![]()
Ja, man kan ikke gjøre stort annet!Haha, ja!river meg i håret av folk altså
![]()
Har han fått sparken?!![]()
Tenkte en mann tilsom ikke ønsker seg flere barn! Fordi han har to voksne barn som har flyttet ut
![]()
Var hos noen kompiserHvor er han?![]()
Han var borti gata hos noen vennetHvor er han nå?
Okei, da var det vel greit at han ble hentet nåHan var borti gata hos noen vennet
Nei, ikke hvis man vil nå målet i alle fallIkke noe annet å gjøre vet du
Ikke jeg hellerDer burde jeg og vært, men har ikke internett der![]()
Det er braKoser meg jeg
Ferie er deilig, men alltid godt å komme tilbake til jobb!
God kveldOg god kveld alle!Fin så langt?
God kveld!Og god kveld alle!Fin så langt?
Nettopp konsumert en pose med Godt og blandet!God kveldJeg koser meg i sofaen jeg. Snart kveldsmat nr 2:O Der da?
Ligger rett ut her også. Lille har vært syk i dag så vært sykepleier for en dagGod kveld!
Har akkurat kommet hjem fra jobb og slengt beina i sofaen, så jeg er fornøyd.
Der da?
Hehe! Spise først, ta konsekvensen etterpåNettopp konsumert en pose med Godt og blandet!Kjære vene så kvalmende!
Frk.lene sa jeg måtte bytte. Og du kjenner meg. Ber noen meg om å hoppe, så spør jeg hvor høyt!Orly, du har ikke kakebilde lenger!![]()