Vi kjører på svingete veierHer ble det brått dødt? Spiser alle middag eller noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjører på svingete veierHer ble det brått dødt? Spiser alle middag eller noe?
Gleder ossFrister veldig å overlate hjem og barn til mannen og bare reise til varmere strøk med minihaha! Blir sikkert godt med litt varme da
![]()
Ååh, så deiligRydda i skuffer og skap idag. Fått sortert og kasta såpass masse at jeg har frigjort nesten et helt skap:O fornøyd med meg selv![]()
Det smakte fortreffeligGrilling er aldri feil![]()
Gi en lyd om du trenger hjelp til noe daDet håper virkelig jeg også
Jeg tar forløp 3 åring allmenn realfag på under 2 år for å forbedre hele snittet slik at jeg kan søke meg inn på alderspsykiatri og demens neste år![]()
Gratulerer, godt jobbetHurra. Over 2222
Alltid kjekt med skapplassSkapet jeg har frigjort et hadde jeg egentlig tenkt å selge fordi det ikke passet helt inn der hvor det stod. Men nå fant jeg en ny plass til det i stedet![]()
Det hørtes jo fristende ut da![]()
Da må du slappe av i kveldUkonsentrert og totalt fraværende motivasjon. Trøtt og sliten. Ikke sånn sovetrøtt, bare trøtt og sliten. Sulten egentlig. Lyst hjem og lage middag.
Koselig med bestemor besøkDa hadde svigermor og vørt på besøk, gitt... Da var dagens planer overstått![]()
Ikke mye igjen39.445 innlegg![]()
Var det ikke morsomt da?!Ha ha tenktemeg i grunn det
Det høres spennende utHar ikke helt bestemt meg ennå. Kunne gjerne tenkt meg å jobbe som forsker![]()
Kjempeforskjell! Vi på østlandet er heldigeSkal si det er stor forskjell på veiene i dette landet her..
Har spist middag og badet her i alle fallHer ble det brått dødt? Spiser alle middag eller noe?
Det var jo lurt, deilig når man kanSånn...da hadde man hatt en to timers lurhele familien faktisk
![]()